02127034808 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0212 703 48 08 numaralı sabit hat  İstanbul-Avrupa(34) iline kayıtlıdır. 

0(212)7034808 nolu hat en son  24.2.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 510 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 307 adet yorum yapılmıştır.

  3  .Sayfa  
  • 2 ay önce

    Bugün benide aradılar daha öncede butür dolandırıcılar aradığı için hiç şaşırmadan bende onunla dalga geçtim aaa gerçekmi nereye yatırabilirim borcumu dedim saf inandı ptt yoluyla dedi siz dolandırıcısınız dedim en sonunda teli kapattı

  • 2 ay önce

    Ağ çocukları az önce beni de aradılar bastım küfürü..

  • 2 ay önce

    Slm arkadaşlar az önce aradılar benide iki ucgundur ariyolarmis 7 bin TL icra varmış adersimi söyledi bendogrudur dedim evraklariniz adresinize gelince savcılığa dilekcenizi verin dedi nedir bu boyle gecen sene de 350 yi kaptirdim

  • 2 ay önce

    beni yukarıdakinumara rahatsız ediyor.genel sağlık sigortası olduğunu söylüyor.ne yapmam gerekiyor.

  • 2 ay önce

    O.ç sabah benide aradılar sakın kanmayın bunlar dolandırıcı aradıkları zaman verin küfürü serefsiz adiler insanların emegine göz dikiyorlar

  • 2 ay önce

    02127034808 bu numara beni de aradı bunlar şerefsiz kanmayın

  • 2 ay önce

    5.dk aradılar dolandırıcı şikayet

  • 2 ay önce

    bu gün saglık acentasından arıyorum 1+1 sözleşme yapmışım sözde telefonda ama benim bir bilgim olmadıgını söyledim.benim evet dedigimi bildiren ses dinletme istedim savcılıktan dilekçe verip 3 4 gün içerisinde belli olurmuş dediler.bende hiç bir şekilde kabul etmiyorum dedim kapattım. birde yok 2850 tl faiz vs gibi şeyler söyledi bayanın teki sizce dogrumudur.birazcıkta agzıma ne geldiyse söyledim. yardımcı olurmusunuz.0 212 703 4808 nolu telden arıyolar.

  • 2 ay önce

    Bnide simdi aradilr saglik dye bi de artistlik yapiyor *** cocugu yok surdan cagiracaklar yok buradan cagiracklr dye konusmk istedim soru sordurmuyrlr

  • 2 ay önce

    BENIDE ŞİMDİ ARADILAR İNANMAYIN SEREFSİZLERE YASLI BABIMI KANDIRMISLAR ADAM 350 TL GONDERMİŞ TEKRAR ARAMIŞLAR ADİ ŞEREFSİZLER BAKTIM 0212 7034808 NUMARASI BENI ARADI ACTIM YOL YARDIMDAN FAYDALANMISINIZ BU YIL ONAY VERMEMISSINIZ FALAN DEDİ BASLADIM SAYDIRMAYA ANA VARAT COLUKCOCUK KOYMADIM PAT KAPATDILAR İNANMAYIN SAKIN

  • 2 ay önce

    benide aradadılar bu sabah sağlık sigortasından faydalanmışsınız ikinci yıl paralı ödemessen ceza gelecek dediler bastım kalayı

  • 2 ay önce

    Arkadas bana da boyle bisi dediler 200 kusur odemezsen 1800 dedim ben 200 degil 500yatiririm ama bi aksam bnimle gelip kalican dediki 5 bin liralik hifra gondericem dedi kufur ettim yine dedimki 10000 bin gonder. Ama sende gel sesini cok begendim .dd sonra kapattim yani sovme bile paralan sitrest ata bilirsiniz bayanlarin seni guzell

  • 2 ay önce

    sağlık sigortası borcum var diye arandım. inanmadıkça borcu düşürdü şerefsizler. polise bildiriyorum

  • 2 ay önce

    Beni bu nodan arayan ismini Bise diye. Bildiren *** senin anani oglenin sıcağında ***. Hemidee 2850 kere 👍

  • 2 ay önce

    Bunlar dolandırıcı garibanın parasına gözü dikmiş

  • 2 ay önce

    https://www.egm.gov.tr/sayfalar/ihbar.aspx ben bu numaranın ihbarını buraya yaptım. eski ev ve iş adresimi bilen bu dolandırıcıların yakalanması için sizde bildirim yapın. yada polisi arayın.

  • 2 ay önce

    benzer şekilde bende arandım az önce. dolandırıcılar. polisi arıyorum hemen

  • 2 ay önce

    Bu *** beni aradı benim akbankla işim olmaz beyinsiz anadolu hayat sigortasına yönlendirmiş akbank diyor imzalamşsnz diyo bir ton zırva dedm akbank ak sigorta ile anlaşmalı kafanızmı iyi bir sürür hikaye bir 300 küsür bir 460 dava açıcam dedim 2850 dün ya kadar haakret ettim kapat amkdgum dedim :D ccanım sıkıldı bida aradım kız açtı sana küfür etmicem beni iilgili birime bagla dedm bagladı bu sefer başka biri başka bir borç söle :D bir birini tutmuyo onada iyi kaydım kapattım :D

  • 2 ay önce

    Hep aynı konu. Tel belli birileri buna dur demesi lazım. Gerekli merciler işlerini yapamıyor sanırım.

  • 2 ay önce

    YA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZE.. BENİDE ARADILAR BU YORUMLARI OKUMAM ÇOK İYİ OLDU İLK DEFA BAŞIMA GELİYOR.

  • 2 ay önce

    beni de bugün aradılar küfür edip kapattım itibar etmeyin

  • 2 ay önce

    bu şerefsizler beni de bir kaç defa aradı. sakın bu aramalara itibar etmeyin. ayrıca bu numarayı polisi arayıp bildirdim.

  • 2 ay önce

    Az önce benide aradılar geçen sene sesli yanıtta evet demişim sağlık sigortası yaptığımı söylediler ipta etmem halinde 1 sene kullanmadığım içim 270 tl dediler kabul etmedim 2850 tl icra yoluyla alıcaz dedi emniyeti aradım bunlara itibar etmeyin dedi dolandırıcıdır dedi telefon numarasını verdim biz gerekeni takibi baslaticaz dedi emniyet 0212 703 48 08

  • 2 ay önce

    aynı durumda bu telden banada geldi gecensene yasam sigortasına girmişim 300 ödemesenizsizi mahkemeye verir 4800 tl alrız dedi teli kapattı sözde telden ben kayıt olmuşum haberim yok

  • 2 ay önce

    küfür edin kapatın millet :) bir şey olmaz

  • 2 ay önce

    dolanırıcIyi bunlar sakin kalmayın anadölü sağlık merkezi diyolar

  • 2 ay önce

    Benide bugün aradılar.aynı hikaye 1yıl ücretsiz yararlanmışım.cayarsam 2800 tl lik borç gönderilecekmiş.adres ve tc bilgilerimin tamamını saydı.poliçemi gönderin diyorum.gönderemezlermiş.bi an arabada diyorsun.neyseki buradaki yorumları okudum.

  • 2 ay önce

    10.12.2016 tarihinde arayıp Anadolu Sağlık merkezi olduklarını geçen yıl 2 yıl taahütlü sigorta yaptırdığımı ilk yıl ücretsiz faydalandığımı devam etmem için belli bir ücret yatırmamı veya iptali için de 275 tl yatırmamı söylediler.buradaki yorumları okuyunca itibar etmedim,bugün aynı numara tekrar aradı maslak dosya takip bürosu olduğunu söyledi. Aynı numara iki farklı yere ait nasıl oluyor dedim, kurumsal firmayız falan dedi.kurumsal firmaysanız internet adresinizi öğrenebilir miyim deyince yüzüme kapadılar.baktılar kolay lokma değil, uğraşmayalım dediler. Dosyaları adrese göndereceğiz dediler,bekleyip göreceğiz gelen giden olacak mı

  • 2 ay önce

    Arkadaşlar benide aradılar bugün bende yarım saat sonra size dönecem dedim sonra direk polisi arıyıp dolandırıcılık olarak bildirdim bu numarayı

  • 2 ay önce

    Bir hafta önce08502888733 telden aradılar Hayat Sağlık Yaşam sigortası ya Sözde yaptırmışım birinci Yılı dolmuş ikinci yılında ücret ödememi istediler Bende istemediğimi söyledim ama dedim böyle bir başvuruda bulunmadığım söyledim kapatırsak 430 TL cezalı ödeyecek misin Eğer ödeme yapmazsam 2800 lira olarak icra yoluna gideceklermiş ve bugün Bugün de aradılar bir bayan konuşuyor ne konuştuğunu bilmiyor Beni icraya vermişler

  3  .Sayfa  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 0212703481002127034822 sözde borcumuz varmış , icra takibi başlamış mış mış felan. sahtekarlar
  • 02127034809Banada 0212 703 48 20-22 numaralardan arama geldi itibar etmeyin arkadaşlar..
  • 021270348140212 703 48 22 nolu numaradan aradılar dosya takip filan dediler 1850 tl borcunuz var dediler kafayı yiycem ya ne olur bi açıklama yapın bu numara dolandırıcı mi lütfen
  • 02127034813 Bu güne kadar icra takibi gelen varmı
  • 02127034816bu köpeklerden 14 tanesi yakalandı :)) şimdi içerde polisler sonra kodeste fareler dolandıracak:))) arayan olursa yedi sülalalerıne butun küfürleri keyifle boşaltın öyle keyfini çıkarın... aradıklarına arayacaklarına pişman edın... kıçlarına sokun bırakın......sakın şaşırmayın.....yumrugu suratlarının ortasına çakın :))))...