02129251171 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0(212)9251171 nolu hat en son  2.12.2015 tarihinde sorgulanmış, toplamda 34 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 21 adet yorum yapılmıştır.

 1  
  • 14 ay önce

    2750 TL hediye paketiniz var diye mesaj gönderiyorsunuz , madem öyleyse hediyeyi de teslim etsene dolandırıcı deyilsen

  • 15 ay önce

    Bana da bugün 'sigorta' başlıkli aynı mesaj geldi verilen numarayi aramayin kesinlikle dolandırıcı bunlar

  • 15 ay önce

    valla banada aynı mesaj geldi farklı isim ve telefon söyledim tamam dediler ne dedimse tamam dediler anladım ki dolandırıcılar yok pakette 1000 tl hediye çeki 2 çeyrek altın 1 adet telefon gelecek 98 tl yaw insanların aklıyla alay etmekir bu resmen kanmayın sakın....

  • 15 ay önce

    02129251171 inanmayın aynı mesaj bana da geldi o.ç bunlar

  • 15 ay önce

    ..... nolu tlf numaranıza poliçenizden dolayı tanımlanan2750tl değerinde hediye paketiniz kargo için onay beklemektedir . Diye mesaj geldi. dolandırıcılar

  • 15 ay önce

    ****** cocugudur kendisi inanmayın

  • 15 ay önce

    535445****No lu Telefon Numaraniza Policelerinizden dolayi tanimlanan 2750 tl degerinde HEDIYE paketi Kargo icin onay beklemektedir. 02129251171

  • 15 ay önce

    Bu sabah bende böyle bir mesaj aldım; Poliçelerinizden dolayı tanımlanan 2750 tl değerinde hediye paketi kargo için onay beklemektedir diyor. Kesinlikle itibar etmeyin bu tarz mesajlara yada gelen telefonlara !!!!!,Ayrıca hiç kimse bankalarda dahil olmak üzere hiç kimse sizin kimlik bilgilerinizi sorgulama hakkına sahip değildir.İnsanları kandırmak için ne yapacaklarını şaşırdılar duyarlı olalım.

  • 15 ay önce

    bana da mesaj geldi. dikkate alınmaması gerekiyor. pis dolandırıcı ******

  • 15 ay önce

    Sigorta adı altında msj atmışlar bana da .... nolu telefon numaranıza poliçelerinizden dolayı tanımlanan 2750 tl değerinde HEDİYE paketi Kargo için onay beklemektedir.02129251171 yazıyor aramadım bile ...

  • 15 ay önce

    Şimdi 2750 e çıkarmışlar hediyeyi:) ulan bunada inananlar varmı gerçekten yavv

  • 17 ay önce

    TTM HUKUK No lu Telefon Numaraniza Alisverislerinizden dolayi tanimlanan 1750 tl degerinde HEDIYE paketinizi 3 gün icinde almazsaniz iade olacaktir.02129251171 kesinlikler itibar etmeyin

  • 17 ay önce

    geçen benide ******** prezervatif çıktı kutudan...

  • 17 ay önce

    TTM HUKUK No lu Telefon Numaraniza Alisverislerinizden dolayi tanimlanan 1750 tl degerinde HEDIYE paketinizi 3 gün icinde almazsaniz iade olacaktir.02129251171

  • 17 ay önce

    bu numarayı emniyete bildirecegim

  • 17 ay önce

    Bende aradım bu notu acaba bişey olurmu

  • 17 ay önce

    Dolandırıcıdır. Itibar etmeyin.

  • 17 ay önce

    kutudan hıyar çıkabilir dikkat edin.

  • 17 ay önce

    Dolandırıcı telefonudur inanmayın

  • 17 ay önce

    Teknoloji mağazasndan alışveris yapmışsiniz noter onaylı kurada hediye çeki kazandınz diyo 1750tl değerinde diyo. 1000tlsini sadece gıda alışverisinde kullanabilirmisim. 2tane küçük altın gelicek diyo bitane de akıllı telf diyo 1750 tlyi geçiyor bu saydıkların hesaplaynca. Ben teknoloji mağazaandan alışveris yapmadm diyince gıda alışverişi yapmışan diyo ses kaydı alıyoruz geri dönebiliriz dyo benle kavga ediyor kendince gayet saygısızca ve seviyesizce bir konuşma tarzı var. Telefonu da yüzüme kapattı zaten. Kesinlikle inandrci oynamadi postaneye 90tl yatırp karşılığında paketimi almamı söyledi. Bunun vergi olduğunu söyledi. Vergi postaneye mi ödenir çok saçma bildiğin dolandırmaya çalışyolar. İtibar etmeyin.

  • 17 ay önce

    Bana msj geldi hattınıza hediye tanmlanmstr 3gun icinde almazsanz iptal olucaktr diyo bu numarayı araynz diyo dolandırıclar

 1  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 02129250393İnternet te araştırdım. Bu *** 2500tl değerinde hediye çeki kazandınız diyolarmış. Dolandırıcı pislikler.. postaneye para yatırın hediyenizi alın diyolarmış. Dikkat!
  • 02129255891mesaja cevap için aranmalarını istemişler BİLMER den gelen mesaj gibi görünüyor Yazıda hattınız iptal olacak Ipone 6s alınmazsa gibi yazı var. DOLANDIRICI BİR NO
  • 02129250383bu iş te başka bir iş var herkese çağrı atiliyor erken açanin. da yüzüne kapaniyor te geri dönemlere de müzik dinletiyor hiç konusa bilen varmı bu numara dan bir kişi ile
  • 021292515900212 8240625 nolu telefonla aradılar.İlgili adrese kargonuz gönderilmiştir 12233 nolu barkot numarası ile teslim alın diyor.Bende siparişim yok dedim size çekilen kurada IPONE S çıktı dediler.170 TL.Karşılığında kargonuzu alabilirsin dediler bende almadım tekrar aradılar yanlış barkot numarası ile gönderilen kargonuz düzeltilip adresinize yakın PTT şubesine gönderidi ifadesini kullandılar ama ben teslim almıyacağım. IPONE 6S ' i 170 liraya çalan vermez.
  • 021292527350 (212) 963 13 18 Bestontv diye bi firma insanları dolandırıyor şerefsizlere ulaşılmıyor