02129980325 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0212 998 03 25 nolu hat en son  9.12.2016 tarihinde sorgulanmış, toplamda 53 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 24 adet yorum yapılmıştır.

 1  
  • 1 gün önce

    banada gönderdiler s6 + 1000 tl sana çıktı. inanmayın bimer e yazın

  • 1 gün önce

    mesaj atmışlar anadolu tv yapılan çekilişde Samsung s6 +1000 tl hediye çeki kazandınız diye mesaj atmışlar dolandırıcı adiler şikayetçiyim.

  • 1 gün önce

    böyle şerefsiz sahtekarlar bu mesajı benim cep telefonu numarama yollamışlar.halbuki anadolu tv diye bir dijital kanalı yoktur.anadolu yurdum tv yani türkü kanalı dijital platformda var.bu kesinlikle dolandırıcı işi olduğunu bildim.bu mesajı görünce gülme krizine girdim.çok komik mesaj yollamışlar.

  • 2 gün önce

    BUNLAR ÇEKİLİŞTE TELEFON VE HEDİYE ÇEKİ KAZANDINIZ DİYE ARAYAN SAHTEKARLAR.SAKIN OLAKİ KANMAYIN.ADINIZA POSTANEYE GÖNDERDİKLERİ KARGOYU KESİNLİKLE ALMAYIN.

  • 2 ay önce

    Bu numaradan mesaj geldi. 1000 tl. hediye çeki samsung S6 cep telefonu akıllı saat kazanmışım. Kervan tv. nin çekilişi sonucu kazanmışım. İnanamıyorum.Bu tel. no kervan tv. kanalına mı ait. Cep telf. vergisi için 150 tl. vergisini ödeyip alacakmışım. Ürünleri açmadan almak istemiyorum. Bu telf. no. hakkında bilgj almak istiyorum.

  • 4 gün önce

    Anadolu tv de canli yayında yapılan çekilişte 1000 tl ve samsung S6 kazandınız bizi arayınız diye mesaj atmışlar.sazan arıyorlar.Allah belalarini versin.

  • 43 gün önce

    27.10.2016 tarihinde saat 14:08 arandım hediye kazanmışız diye

  • 49 gün önce

    hediye çeki falan diye msj atıyorlar acaba numaralarımızı nerden buluyorlar kim veriyo bu noları kanmayalım arkadaşlar bunlara

  • 51 gün önce

    Arkadaşlar banada aynısını yaptılar bende dedim gönderin kargo ile geldiği gibi geri gondericem getireni de dövücem bunların hepsi hakediyor

  • 2 ay önce

    banada mesaj attılar az önce 1000 tl hediye çeki samsung cep telefonu diye

  • 2 ay önce

    Dolandırmak için mesaj attılar bana da bugün...bu Devlet ne işe yarıyor ki ya?neden bu tür dolandırıcıları hapse atıp sorgusuz sualsiz 6 ay yatırıp,sonra da üstüne 10 yıl ceza vermiyor?hadi biz yemiyoruz da,ama cahil bir toplumda binlerce insan yer bu numarayı...ayıptır yaa

  • 2 ay önce

    dun aksam tv kanalimizda yapilan ............. banada geldi. ne is. dolsndiricidir bunlar

  • 2 ay önce

    Babadan msj attilar 1000 tl çek falan filan diye

  • 2 ay önce

    Banada az once geldii 1000 tl ve galaksi telefon kazanmisim gonderenin adi kazandiniz olarak cikti. Sakin kanmayinnn aramayinnn istanbulda olan varsa versin su numarayi karakola

  • 2 ay önce

    DÜN AKSAM TV KANALIMZDA YAPILAN CEKILISTE ######### NUMARALI HATTA 1000 TL HEDIYE CEKI+ORJINAL FATURALI AKILLI TELEFON KAZANDNZ HEMEN ARAYN 02129980325

  • 2 ay önce

    YENİ BİR DOLANDIRICILIKMI ACABA KİME ŞİKAYET EDELİM

  • 2 ay önce

    Bunlarin hepsi dolandirici sakin inanmayin

  • 2 ay önce

    Bugün öğleden sonra tel.hattına kazandınız seklinde mesaj geldi 1000 tl değerinde çek saat akıllı cep tel.vs paket varmış aramam önerilmiş aramadım bu yukarıda tel.yazılı kimselerden alışveriş edilirmi güvenilirli degilmi bilen varsa burada yayınlarsanız sevinirim.

  • 2 ay önce

    Dolandırıcı hepsi kimse arayipta muhatap olmasın arkadaşlar...

  • 2 ay önce

    Kervan tv den aradığını söylediler. Hediye kazanmışım.

     Kimin Numarası: Mustafa

  • 2 ay önce

    Kervan tv den aradıklarını söylediler.

  • 2 ay önce

    Banada gönderdi. Bende anlamadım.

  • Ekleyen: Hakan menemen  -  3 ay önce

    Durup dururken kimse kimseye ki seye bin tl tf saat bir bardak su vermezler sizlere 1 hikaye anlatayim biz baska memleketen gelenleri elimizden gelen her seyi yaliyoruz annem ögrencildrin çamasirlarini yikardi yemeklerini gönderirdi yurttaydik suyumuz akmiyordu batmanda 2 adim yakin olan askeri lojmanlarindan pet şişegötürmustük 1bardak suyu bize bize vermediler lütfen bizim gibi insanları kandirip duygulariyla insanligimizla oynamayın

     Kimin Numarası: 02129980325

  • 3 ay önce

    Samsung s6 1000 tl hediye çeki kazandin iz diye mesaj attılar ne iş anlamadim

 1  

02129980325 numarası ile ilgili bilgiler

02129980325 telefon numarası ile ilgili yaşadıklarınızı paylaşın.

Ne amaçla aradığını, kime ait olduğunu, ne sıklıkla aradığını, ne vakit sizi aradığını... ! Her türlü detay bu noktada önemlidir! Benzer problemleri yaşayanlar ,sorunlarını paylaşarak sizlere yardımcı olabilmektedir.

Yapmış olduğunuz bu paylaşımlar sayesinde bu tür aramaları sonlandırabilirsiniz.

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !