03129113636 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0(312)9113636 nolu hat en son  28.3.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 238 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 168 adet yorum yapılmıştır.

  2  .Sayfa  
  • 11 gün önce

    Banada arıyorlar amma ben anasına degil beşiginden tut karısına kadar *** arasınlar bidaha göreyim cebini versin nide ne oluyor bak

  • 22 gün önce

    geçen sene mesaj attılar ödeme yapmadım şimdi iki haftadır yine mesaj atmaya başladılar mesajlar kesiliyor telesekreter arıyor sitrese giriyorum ödeme yapmıyorum ama yakamızı bırakmıyorlar yetkililer eğer bu şikayetleri göriyorlarsa lütfen müdahale etsinler ben şipariş falan vermedim

  • 24 gün önce

    Arkadaşlar bir senedir beni de arıyorlar Ayıptır rahatsız oluyorum Artık Peki edecek en sonunda gidip ben vereceğim savcılığa

  • 25 gün önce

    annesini dikeceğim elime geçseler sahtekarlar. kanmayın bir *** yiyemezler.

  • 26 gün önce

    kardeşim 26 05 2016 alınmış bizim haberimiz olmayan şey bir baktık cinsel haplar şimdi savcılığa veriyorum

  • 26 gün önce

    Bana 10 seneden beri gönderiyorlar. Hakaret ediyorum. Yine devam. Adamın ismi var. Mustafa demirtaş. Ptt hesabı var. Vatandaşını koruyan bir devlet olsa hemen müdahele eder. Şikayetler havada uçuşuyor. Dolandiricıların hesabına el koyuyorlar mı. Yok. Ama hükümetin aleyhinde bir yorum yap sosyal medyada. Hemen içerdesin. Allah bu millete yardım etsin. İnanın ülkemiz dolandırıcı ve hırsızların cenneti oldu. Boşluk mutlaka birileri tarafından doldurulur.

  • 28 gün önce

    Kac yildir banada geliyor inatla aradilar kurtulamadim aramasinlar bi daha diye turkiyenin bi ucundayim aklima kayseri geldi oraya siparis verdim pttsine ogun bugun mesaj atiyorlar git al siparisini dava edecem diye keske edebilseler bende edecem musteri temsilcileri bile kufrdiyor ;) neyse bu bi kac yildaha gelemeye devam eder gibi geldi bu arada bayanim ;)

  • 26 gün önce

    Bayan olduğuna göre ne sıpariş ettın 😂

  • 34 gün önce

    HERKESİN YAZDIĞI KONULARI BANADA MESAJ ATIYORLAR SÜREKLİ DEVAM EDİYOR BUNUN KANUNEN CEZASI YOKMU YADA BİR YOLU?

  • 28 gün önce

    Bu *** aralıklarla beş senedir sözde bizi de her seferinde mahkemeye veriyor kanıp ta para yatırmayın alacak kişinin hesabından bulunamazmı bunlar

  • 34 gün önce

    benim Allah'tan başka kimseye borcum yok bana gelen mesajı ANKA KARGO adıyla atmışlar = sn alıcı muvekkile olan borcunuzu ödemediyseniz icrai ve cezai işlemlerle isminizin denejere olması amaçlı buGun 12174772 mustafa demirtaş hes. ödemenizi yapın. diye mesaj atmışlar nedir acaba

  • 28 gün önce

    Bunlar tam bir dolandırıcı şantaj yapıp para sızdırmak ama bu nasıl ankara nin göbeğinde dolandırıcı şebeke anka grup cinsel irin bedeli diye rahatsız ediliyoruz ama bunlara dur diyen yok eşkıya şehra inmiş

  • 29 gün önce

    Banada atıyoatıyorlar surekli bumsajı kanmayın bunlara dalandırıcılar

  • 29 gün önce

    savcılık müdahale etmeli bu tür *** nasıl rıhat

  • 29 gün önce

    slm arkadaşlar bu namusuz banada sürekli mesaj atıyor ptt hesap nosuna para yatırmasam icraya erecekmiş vermesen seni doğuranı bu dünya düzeltsin arıyom tlsekleter cep servis dışı tlf 03129750055 cep0543 39848 20 herhalde anasını yolamış onun ücretini istiyor

  • 29 gün önce

    Oç teli açın göndercem paranızı aç telefonu aç

  • 29 gün önce

    Mustafa demirtaş tel:3129750505 Demirtaş iade ödenmemiş 197 TL dolayı icralıktan söz ediyor.

  • 29 gün önce

    Yaklaşık 4-5 senedir banada ayda bir kaç defa olmak üzere sms gönderip aradada telesekreter araması ile arayıp ptt kargoda teslimini almadıgımı söyledikleri ürün için icraya verilecegime dair arama ve sms geliyor surekli. Ben arıyorum açan yok açan olsa yapacagımı biliyorum ama kimse itibar etmesin gercekten ürün alınmış vs olsa dahi ürünü teslim almak zorunda değilsiniz. Ki ürün geriye iade olduğu için hiç bir hakda talep edemezler. Sakın kimse kanmasın bu ve buna benzer dolandırıcılık iş ve işlemlerine...!!!

  • 29 gün önce

    Karısını yollasın bana verim okadar para bu bunu hak etti

  • 29 gün önce

    Bu *** biri müdahale etmeyecekmi nasıl bir köpek soyu bunlar aklına geldikçe mesaj atıyorlar

  • 29 gün önce

    Arkadaşlar ben avukatım bana bile geldi siz düşünün bayanım aynı zamanda ben biraz araştırıp gereğini yapıcam kesinlikle hicbir şekilde bunlara dönüş yapmayın dolandırıcılar

  • 29 gün önce

    Bunları şikayet ettiğimizde maddi manevi dava açabilirmiyiz

  • 29 gün önce

    Yaw banada gönderiyorlar habire bunlar kimdir ben hic birşey istememisim zaten dulandirici bunlar yaa

  • 29 gün önce

    aynen arkadaşlar bunlara kanmayın sakın para kaptırmayın bunlar dolandırıcı cetesi .

  • 29 gün önce

    Bu *** çocuğuna kanmayın jerkez şikayet etsin bi zahmet gereken neyse yapalm lütfen..

  • 29 gün önce

    Siparis vermemisim verdin almafin diye borclu cikariyorlar hukuk devletinde yasiyoruz sahtekarlar benim allahtan baska kimseye borcum yok

  • 29 gün önce

    arkadaslar bu serefsız bana da yolladı gecen yıl suphelendım adlıyede bı arkadas tarafından baktırdım aman para yatırma dolandırıcılar bunlar tekra gine yazmıslar ıtıbar etmeyın görmemış olun..

  • 35 gün önce

    03129750055 numaradan arıyorlar12174809 12174772 nolu hesaba yatırın diyorlar fatih kur mustafa demirtaş adına bunlar kimdır

  • 29 gün önce

    Bu mesaj bana 10 kez geldi. Bende aynı durum dayım

  • 33 gün önce

    Kim bu mustafa demirtaş denen ***.

  2  .Sayfa  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 03129111390Avukatmısın ne boooksun senin *** avradın yedi süleleni *** oğlum bu ikincikez gönderiyorsun mesajı kanmayın bu köpeye
  • 031291111663 4 defa kayıt yaptım hepsindede onaylandı doğru olsaydı onayınız alınmıştır denmezmiydi
  • 03129112525cinsel ürün satıyorlar. sapıklar. kendilerinde işe yarasa bize satarlarmı.
  • 03129113134TÜRKÇE KONUŞMAKTAN VE ANLAMAKTAN MAHRUM BİR KAÇ ÖNEMSİZ BAYANIN ARADIĞI MUTLAKA BİMERE ŞİKAYET EDİLMESİ GEREKEN NUMARADIR
  • 03129112110Aramış duymamisim geri aramadan sorgulatayim dedim.Sonra yorumlari okuyunca iyi ki duymamisim duysam belki acacaktim.