03129113636 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0312 911 36 36 nolu hat en son  29.11.2016 tarihinde sorgulanmış, toplamda 158 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 92 adet yorum yapılmıştır.

  3  .Sayfa  
  • 15 ay önce

    Banada geldi sabah sabah polis arkadasimi aradim sakin arama veya para gonderme dolandiricilar dedi

  • 15 ay önce

    Aynı numaralar devam ediyor dolandırıcılara kanmayın arkadaşlar

  • 15 ay önce

    Allahım sabah uyanır uyanmaz bu mesajı gördüm sinirlerim bozuldu , hemen polisi aradım bilgi verdim . Allah bu dolandırıcıların belasını versın bugun cumhuriyet savcılığına suç duyrusunda bulunacam , artı bana korku verdiği için tazminat davasıda açacağım Aydın tarakçı 0532 427 97 07 ismim ve cep numaram da yazıyorum

  • 15 ay önce

    banada aynı mesaj geldi 3 kagıtcılar inanmayın

  • 15 ay önce

    banada geldi aynı şeyy sorun yok değilmii

  • 15 ay önce

    0 312 911 36 36 nolu tlf dan gelen mesaj aynen şöyle konuşmanız bursa merkez savcılığına göndermiş olup çağrılacaksınız 19,9 tl ptt 12174747 ödeyip ifadenizi düşürmeniz ihtar olunur diye bir mesaj aldım tarih 04.09,2015 bunlar nasılda böyle rahat olabiliyorlar anlamış değilim

  • 15 ay önce

    banada geldı bu kıme aıtptt numarası verdıler

  • 15 ay önce

    Şimdi banada mesaj attılar PTT hesap nosu werir 20 tl para istiyorlar uyaniklar 😄

  • 15 ay önce

    banada geldi telefon sabit kime kayıtlı anınında çıkar ilgilenen olursa

  • 15 ay önce

    arkadaslar banada mesaj geldi sabahin sekizinde I....E..... Konusma Kayitlariniz ANKARAMAMAK Savciligina Gonderilmis olup Cagrilcaksiniz 19.9TL PTT-12174747 odeyip Ifadenizi Dusurmeniz IHTAR Olunur diye sadece güldüm mesaja

  • 16 ay önce

    anasını şikin savcılıya verin kendisinede hoydu meydan

  • 16 ay önce

    En güzeli sahte isimle sipariş verip kargo parasını onlara yazdırmak :) en iyi seçenek bu dolandırıcılara. Habire bana ait olmayan bir isim adına ürününüzü alın diye mesaj geliyor

  • 16 ay önce

    Bunlar sahtekar arkadaslar urun talebinde bulunmadim benden kargo ucteri istiyorlar savciliga gidip suc duyurusunda bulunun bunlar dolandirici

  • 16 ay önce

    Bu kişiler dolandırıcı kesinlikle kanmayın arkadaşlar.Kandırabildiklerini kandırmaya çalışıyorlar.

  • 16 ay önce

    Benide 2 yıldır rahatsız ediyorlar ben yatırdım parayı 2yıl önce 2aydır yine rahatsız etmeye başladılar mahkemeye geleceksin falan bide almalıyım saçma ilaç isimleri yazıyorlar arıyorum almıyorlar müzik çalıyor

  • 16 ay önce

    selman çolak serefsizler mesaj atıyorsunuz para odeyın diye siz 03129113636 tlf sizi arıyoruz neden cevap vermiyorsunuz ben size şikayet edecen 2 kere para ödedim 20 30 toplan 50 tl

  • 16 ay önce

    Mrb arkadaslar bu sersfsizler banada ayni mesaji atmislar yalanin kaniti ben silede onlar urunun sisliye gelmis de efendim Ben alamamissim da o yuzen mahkemeye verilecemisim bende sile savciligina ******* edecem bu onursuzlari saygilar

  • 16 ay önce

    YETER ARTIK YA BU DOLANDIRICI NUMARAYA ULAŞAN DERDİ NEDİR? ÖĞRENEN YOKMU

  • 16 ay önce

    Bana da aynısını yaptılar yasal işlem başlatmışlar bugün akşama kadar yirmi tele pitt ye yatirmam gerekiyormuş

  • 16 ay önce

    ya arkadaşlar herkes güzel yazmış dert belli bu şerefsizlere ne yapmak lazım çözümü bulan varmı

  • 17 ay önce

    numarayı engellemenin bir yolu yok mu ?

  • 17 ay önce

    arkadaşlar birşey yapmanıza gerek yok sadece en yakın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunun ve şikayet edin.

  • 17 ay önce

    Bu numara sahibinin ecdadını işit ****** kimse bu ****** çocuğu ... Yok ürün gelmiş yok yasal islemmiş kanmayın sakin böyle ****** çocuklarına

  • 17 ay önce

    Sakın kanmayın dolandiricilar bunlar

  • 17 ay önce

    Tam serefsis ****** cocuu bunlar gece yarisi mesaj geliyor ariyorum kimse acmiyor bir aydan beri ayni bir defa telefon acildi sorduumda telefon yuzume kapandi boyle ş erefsizlere kanmayın

  • 18 ay önce

    Ben siparıs ettm geldı ama halen arıyorlar almadınız yasal ıslem baslarcz dıye

  • 18 ay önce

    yaramaz 03129113636 ozkok hukuk

  • 20 ay önce

    Ürün sipariş etmişim almamisim diyo

  • 20 ay önce

    Siparis vermedigim bi urun icin kargo ucretini odemediniz avukata 100 tl falan diye msj geldi nedir bu

  • 20 ay önce

    bunlar sahtekar koarabildiğinden para alıyorlar sakın kanmayın

  3  .Sayfa  

03129113636 numarası ile ilgili bilgiler

03129113636 telefon numarası ile ilgili yaşadıklarınızı paylaşın.

Ne amaçla aradığını, kime ait olduğunu, ne sıklıkla aradığını, ne vakit sizi aradığını... ! Her türlü detay bu noktada önemlidir! Benzer problemleri yaşayanlar ,sorunlarını paylaşarak sizlere yardımcı olabilmektedir.

Yapmış olduğunuz bu paylaşımlar sayesinde bu tür aramaları sonlandırabilirsiniz.

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !