05446785468 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0544 678 54 68 numaralı mobil hat  Vodafone operatörüne kayıtlıdır. Vodafone

0(544)6785468 nolu hat en son  13.4.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 68 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 37 adet yorum yapılmıştır.

 1  .Sayfa  
  • 2 ay önce

    Bana bu mesaj geldi önce şüphelendim sonra e-devletten baktım hakkımda herhangi bir dava yok bir avukat nasıl olurda telefon mesajıyla dava yada icra açabilir kanunen yazılı evrak yollamak zorunda o yüzden böyle mesajlara itibar etmeyin hatta rehberinizde kayıtlı olmıyan bir numara ararsa açmayın ben öyle yapıyorum.

  • 2 ay önce

    ISTANBUL ANADOLU 9. ICRA DAIRESINDE BULUNAN BORCUNUZ SEBEBI ILE DOSYANIZ YENILENEREK ILK 76. MADDE GEREGINCE ICRA CEZA MAHKEMESINE SIKAYETTE BULUNABILECEGIMIZ FERAGAT YADA BERAAT HAKKIMIZI KULLANMAYARAK 1AY ILE 3 AY ARALIGINDA MAHKUMIYET MAHKUMIYET KARARI ISTEYEBILECEGIMIZI BILDIRIRIZ. DAVA EVRAKLARINIZ TESLIM EDILMEDEN ÖNCE ARAYINIZ.IRTIBAT:05446785468 B153 arkadaşlar bu numaradan bana da böyle bi mesaj geldi aradım avukat olduğunu söyledi.daha önceden bi özel sigorta şirketinden sözleşme yaptığımızı tahahhüt dolmadan çıktığımızı 950 tl yatırmamızı istedi.herhangi bir tebligat gelmediğini söylediğimde henüz icra takibi başlamadı uzlaşma aşamasında dedi.tebligat gönderin dediğimde tebligat gönderdiğimizde masraflarla birlikte 3500 civarı bir rakam oluşuyor o şekilde göndeririz diye korkutmak istedi.konuyla ilgili evrak istediğimde mail adresi ve ikematgah istedi mail adresimi mesaj attım ikematgah gerekli evrak düzenleyebilmek için diye cevapladı.adres veremem mail adresime gönderin avukatımla paylaşacağım dedim sonra ses yok mesaj atıyorum arıyorum cevap yok.o sırada numarayı netten araştırınca bu sitedeki bilgilerden rahatladım zaten.bende sizleri bilgilendirmek istedim.ancak şöyle bir durum var daha önce bir özel sağlık için kredi kartımdan her ay ödeme çekiyolardı.ikinci sene iptal etmiştim.yenilememiştim.bütün işlemler telefonda olmuştu herhangi bir geçerli belge yoktu aramızda.bu bilgileri bilmeleri enteresan sanırım bağlantıkılı

  • 2 ay önce

    Bana gelen mesajda aynı belirli aralıklarla mesaj geliyor daha önceleri telefon ile arayıp adres bilgilerimE kadar söylüyorlardı bir şekilde adreslerimiz ellerine geçmiş durumda.mesaj (ISTANBUL ANADOLU 9. ICRA DAIRESINDE BULUNAN BORCUNUZ SEBEBI ILE DOSYANIZ YENILENEREK ILK 76. MADDE GEREGINCE ICRA CEZA MAHKEMESINE SIKAYETTE BULUNABILECEGIMIZ FERAGAT YADA BERAAT HAKKIMIZI KULLANMAYARAK 1AY ILE 3 AY ARALIGINDA MAHKUMIYET MAHKUMIYET KARARI ISTEYEBILECEGIMIZI BILDIRIRIZ. DAVA EVRAKLARINIZ TESLIM EDILMEDEN ÖNCE ARAYINIZ.IRTIBAT:05446785468 B153)

  • 2 ay önce

    Arkadaşlar bana da aynı numaradan mesaj geldi.Hiç muhatap almadım. Aramadım bile.Gerekli yerlere şikayet edeceğim..Zaten benim hiçbir yere borcum falan yok..Numara olduğunu anladım..15.02.2017

  • 2 ay önce

    aydın hukuk bürosu olarak msj atmışlar borcunuz var mahkumiyet hakkımızı kullanabiliriz diyor. tabiki yalan :D

  • 2 ay önce

    Dolandırıcı Şebekesi Sakın Böyle Şeylere Aldanmayın

  • 2 ay önce

    Bunlar adi dolandırıcılar inanmayin arkadaslar

  • 3 ay önce

    Bizide bugün aradılar aydın hukuk burosuymus sözde 3500 tl borcumuz varmış sağlık sigortasina itibar etmeyin dolandırıcı bir numaradır.

  • 3 ay önce

    Aynı numaradan bana da şimdi mesaj geldi

  • 3 ay önce

    İcra dosyası numarası ile sözde bir 3850 TL falan sözde dosya numarası filan. İşte 2016/1234 gibi mesela.Tutar yazmış mesaja göndermiş. Bide bu mesajın sonuna sanki resmi bir mesajmış gibi kod koymuşlar. Belli ki otomatik mesaj sistemi falan kullanıyorlar. Daha sağlam kandıra bilelim diye. Arkadaşlar daha öncede denediler onları da yemedim bu son numarayı da. İNANMAYINNNN Aradım telefonu kimsin nesin necisin bu mesaj ne diye sordum. Tabi önce açmadı numaradan herhalde . Telefonu ikinci defada açtı ve ben avukatım. Adınızı soyadınızı söyleyin dava dosyasına bakıyım. Burası AYDIN hukuk bürosu ben de burada çalışan avukatım beyefendi diye sözde kibar olmaya çalışıyor. Daha önce de farklı numaralarla bu ve benzer tuzakları bana da denediler. Tabi ki ad soyadımı vermedim. O halde bizi neden aradınız ki beyefendi diyor. Bende bu dolandırıcılık işi biliyorum. Sizde AYDIN HUKUK 'un adını kullanıyorsunuz belli. Bende sana gerekeni yapacağım demek için aradım dedim. Hala ısrarla ismimi istiyor. Benim icralık bir işim yok bunu biliyorum ne dosyası sen hikaye anlatma bana düpedüz dolandırmaya çalışıyorsunuz derken telefonu yüzüme kapattı. Arkadaşlar kanmayın inanmayın. Eğer icralık bir işiniz varsa bunu adliyeden sorgulatın ve sessiz kalmayıp şikayetçi olun. Ayrıca AYDIN HUKUK firmasına da bu olayı bildireceğim.

  • 3 ay önce

    Arkadaşlar yeni bir telefon dolandırıcılığı sistemi çıkmiş adınıza icra dosyası var örnek olarak 2015/15866 3850.00 TL gibi tutarlar yazılıyor sağlık sigorta borcudur gün içinde tamamını öderseniz icra işlemi başlatılmayacaktır diye mesajlara gelmekte çok faza kişi mağdur olmuş durumda bu mesaj benim dayıma da geldi gördüm. Dolandırıcılık numarası 0544 678 54 68 bu numaraya dikkat edin sakın inanmayın internette araştırdığınızda bu numara ile ilgili olarak çok fazla şikayet var benim anlamadığım bu kadar şikayet varken Vodafone firması hala bu numaranın açık kalıp kullanılmasına ve insanların dolandırılmasına nasıl müsaade ettiğidir bunlara izin verilmemeli sakın inanmayın bu tuzaklara düşmeyin hiçbir zaman telefonla icra bildirimi olmaz yazılı olmak zorunda en yakın karakola şikayet edip adliyeye başvurun ve oradan sorgulayın icra olup olmadığını Vodafone bu mağduriyetleri önlemelidir.

  • 3 ay önce

    rkadaşlar yeni bir telefon dolandırıcılığı sistemi çıkmiş adınıza icra dosyası var örnek olarak 2015/15866 3850.00 TL gibi tutarlar yazılıyor sağlık sigorta borcudur gün içinde tamamını öderseniz icra işlemi başlatılmayacaktır diye mesajlara gelmekte çok faza kişi mağdur olmuş durumda bu mesaj benim dayıma da geldi gördüm. Dolandırıcılık numarası 0544 678 54 68 bu numaraya dikkat edin sakın inanmayın internette araştırdığınızda bu numara ile ilgili olarak çok fazla şikayet var benim anlamadığım bu kadar şikayet varken Vodafone firması hala bu numaranın açık kalıp kullanılmasına ve insanların dolandırılmasına nasıl müsaade ettiğidir bunlara izin verilmemeli sakın inanmayın bu tuzaklara düşmeyin hiçbir zaman telefonla icra bildirimi olmaz yazılı olmak zorunda en yakın karakola şikayet edip adliyeye başvurun ve oradan sorgulayın icra olup olmadığını Vodafone bu mağduriyetleri önlemelidir.

  • 3 ay önce

    3250 TL 'lik icra takibiniz var anlaşma için arayın diye msj atmışlar şerefsizler.

  • 4 ay önce

    Artık bu dolandırıcılık işlerinin halledilmesi için bir şeyler yapılsın. Bunlarda haya namus şeref ve haysiyet diye bir şey yok.mesaj gelen arkadaşlar İnternette numara hakkında yorumlara bakınca dolandirici olduğunu anlarlar.

  • 4 ay önce

    e devlet ve 118 80 dan kontrol ettim böyle birşey yok firma ile iletişime geçtim bunlr dolandırıcı numara değiştilip tekrar arıyorlar inanmayın

  • 5 ay önce

    Bu numaranın sahibi oğlum sende hiç şeref, haysiyet onur yokmu yaa bak millet seni dolandırıcı diye ana avrat küfür ediyor buna bende dahilim oğlum azıcık sende onur şeref haysiyet varsa bu dolandırıcılık işinden vazgeç çocuğun varsa onlara helal lokma yedir yoksa o cocuklarına millet öğle bir kayarlarki anlayamazsın bile.

  • 5 ay önce

    GECIKMIS OLAN GENEL SAGLIK SIGORTASI BORCUNUZDAN DOLAYI HAKKINIZDA 9.450 TL YASAL ISLEMLER BASLATILACAKTIR. SON ÖDEME TARIHI 31.10.2016 AV.FATIH GÜNES IRTBT ARKADAŞLAR BANA DA GELDİ BUNLAR TAMAMEN SAHTEKAR KİŞİLER İNANMAYIS SIRF İŞİ GÜCÜ BIRAKIP BU ADAMI BULUP ANASINI AVRADINI BAÇISINI ÇOCUĞUNU ŞEY YAPASIM GELİYOR.

  • 5 ay önce

    sahtekarlık numarası inanmayın itibar etmeyin.

  • 5 ay önce

    banada aynı mesaj geldi bunları kınıyorum.allahından bulsunlar. inanmayın.

  • 5 ay önce

    NEDEN BU TİP İNSANLARI TESPİT EDİPTE İDAM ETMEZLER ANLAMIYORUM İNSANLARIN HELAL KAZANDIĞI PARA GÖZ İNSALAR BUNLAR

  • 5 ay önce

    GECIKMIS OLAN GENEL SAGLIK SIGORTASI BORCUNUZDAN DOLAYI HAKKINIZDA 9.450 TL YASAL ISLEMLER BASLATILACAKTIR. SON ÖDEME TARIHI 31.10.2016 AV.FATIH GÜNES IRTBT ARKADAŞLAR BANA DA GELDİ BUNLAR TAMAMEN SAHTEKAR KİŞİLER İNAN MAYIN BANA DEVAMLI FARKLI HUKUK BURO İSMİ VEREREK O İSİM BU İSİM GİBİ İSİMLER KULLANIYOLAR

  • 6 ay önce

    bizide arayip ayni 9450 tl istiyorlar

  • 6 ay önce

    gecikmiş olan genel saglık sigortası borcunuzdan dolayı hakkınızda 9,450 tl yasal işlemler baslatılacatır.

  • 6 ay önce

    aynı msj bana da geldi şerefsizler neymiş kaya hukuk bürosundanmış bunları topunu içeri alıp derilerini yüzmek lazım bu kadar o çocuğu olur bu insanlara ne olduya hiç mi Allah yok bunlara niye dur demiyorlar

  • 6 ay önce

    9450 lira genel sağlık sigortası borcum olduğuna dair bilgi verdiğini iddia eden itibar edilmemesi gereken şüpheli numara.

  • 6 ay önce

    05446785468 numara banada mesaj geldi kaya hukuk diyo av.fatih günes inanmayin bu numaraya

  • 6 ay önce

    .dolandırıcılık numarası inanmayın önce resmi evrak isteyin.hemen kıvırmaya başlıyorlar.

  • 6 ay önce

    Arkadaşlar konu hakkında bir borcunuz olup olmadığını ve nasıl hareket etmeniz gerektiğini bu linkten öğrenebilirsiniz. http://www.sskemekli.com/genel-saglik-sigortasi-gss-borc-odeme-ve-sorgulama.html

  • 6 ay önce

    Arkadaşlar bana da az önce aşağıdaki mesaj geldi. Telefona mesaj atıyorum gitmiyor. Bu dolandırıcılara itibar etmeyin. Herhangi bir sigortanız ve buna borcunuz var ise e devlet ten şifrenizi girip kontrol ederek öğrenebilirsiniz. Önce sağlıklı düşünün sonra hareket edin ve bunlarla temasa geçmeyin. ..GECIKMIS OLAN GENEL SAGLIK SIGORTASI BORCUNUZDAN DOLAYI HAKKINIZDA 9.450 TL YASAL ISLEMLER BASLATILACAKTIR. SON ÖDEME TARIHI 22.10.2016 AV.FATIH GÜNES IRTBT TEL : 05446785468

  • 6 ay önce

    bana da bu numaradan Kaya Hukuk adına mesaj geldi. gecikmiş olan genel sağlık sigortası borcunuzdan dolayı hakkınızda 9.450tl yasal işlemler başlatılacaktır. son ödeme tarihi 18.10.2016 av.Fatih Güneş. diye bende inanmıyorum kandırmaya çalışıyorlar.

 1  .Sayfa  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 05446785408İstanbul anadolu 9.icra dairesinde bulunan borcunuz.....diye devam eden ve dolandırıcılık amaçlı mesaj geldi bugün telefonuma. Değişik ad ve telefon numaraları ile gelen bu tür mesajlara itibar edilmemesi gerekir.