05458177070 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0545 817 70 70 numaralı mobil hat  Vodafone operatörüne kayıtlıdır. Vodafone

0(545)8177070 nolu hat en son  8.11.2016 tarihinde sorgulanmış, toplamda 28 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 9 adet yorum yapılmıştır.

  • 2 ay önce

    benide bugun aradılar kesinlikle dolandırıcılar sakın abi sakın inanmayın

  • 2 ay önce

    *** ogulları onlar cvp vermeyın

  • 2 ay önce

    Vodafone olsa 0850 ile yada 542 den ararlar. Bence dolandırıcı. Parası cok olan varsa kisisel bilgilerinizi istiyor. Isteyen verebilir.

  • 2 ay önce

    bu numara bizi aradı, güzel bir teklifte bulundular .biz ttnet kullanıcısıyız ,tabi hemen ttneti aradık bu numara sanki şahsi numaraymış gibi geldi, hem bize hem ttnete , dolandırıcı olduklarını düşündük.Çünkü kapıya müşteri temsilcisi gelip kontrat ve kimlik bilgisini alacaklarını söylediler.Ve sonra vodafone müşteri hizmetlerini aradık ordan bi kaç yere bağlandık uzun uğraşlar sonunda teyit ettirdik .Kesinlikle dolandırıcı değiller. Vodafone satış bölümünden arama yaptıkları için numara bu şekildeymiş.Bunu paylaşıyorum ki bizim gibi panik(polisi arıyordu sevgilim zor ikna ettim:) yapan arkadaşlar endişelenmesin.Biz de büyük olasılıkla vodafone geçicez .

  • 3 ay önce

    Tamamen dolandırıcılıktan başka bir şey değil itibar edilmemesi gerekiyor. Ben de arandım geri aradığımda telefonları meşgul aradığınız kişi başka bir lişi ile görüşüyor uyarı veriyor. Nasıl bir kurumsallıktır anlamadım.

  • 3 ay önce

    beni de aradılar vodafone ye geçişimi yaptılar şuan gayet memnunum her hangi bir sorunum yok . hem işlemler hemde teknik destek olarak mükemmel bence dolandırıcı falan değiller. bilip bilmeden insanları karalamayalım lütfen ..

  • 3 ay önce

    Basta ttnet isbirligiyle olup sadece paketimi yukselticekmisim gibi dusundum kimlik bilgilerimi ve kimlik bilgilerim sadece vodafone icin gecerlidir yazip imza attigim kagidin fotografini gonderdim ve sonra ttnetten cayma bedeli falan filan duyunca vazgectim.15 gundur de istemedigimi belirttigim halde israrla ariyorlar.modem siparisi de vermisler.ne yapabilirim sizce?

  • 4 ay önce

    Beni de aradi ttneti kapatalim sizi vadafon ev internet bagliyalim diyor. Kapatma cezasi aldiginizda 120tl ye kadar biz karşiliyoruz diyorlar .bana göre de dolandirici bunlar

  • 4 ay önce

    vodafone dan aradıgını söylüyorlar,ttnette 50 gb adil kullanım kotanız var biz yükseltelim dediler halbuki kotam 100 gb ,itibar edilmemesi gerekir

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 05458170027Vodafondan arıyorum diyor... işlemleri hızlandırmak için kimlik istiyor. Whatsapptan falan. Bayiye yönlendirin diyorum. Yok efendim bu kanal üzerinden indiriminiz tanımlı falan. Bayiler ekstra fark alır gibisinden. Kısaca dolandırıcı.