05554441500 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0555 444 15 00 numaralı mobil hat  Türk Telekom operatörüne kayıtlıdır. Türk Telekom

0(555)4441500 nolu hat en son  28.3.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 698 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 248 adet yorum yapılmıştır.

  3  .Sayfa  
  • 3 ay önce

    SEN ARAYINCA MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ, ONLAR ARAYINCA DOLANDIRICI. BUNLAR ŞEBEKEYE PARALEL YAPIP DOLANDIRIYORLAR MİLLETİ.

  • 3 ay önce

    Turk telekom fatura tahsilat merkezinden arıyorum faturanizi bugün odemezseniz tek yönlü aramaya kapatılacak dedi eyvallah dedim kapatti korkulacak bisey yok yani

  • 4 ay önce

    Turk telekom musteri hizmetleri sknti yok

  • 5 ay önce

    Arkadaşlar Türk Telekom kampanya numarası sıkıntı yapacak birşey yok.

  • 5 ay önce

    tehlikeli numara sakın açmayın.................açmayın emniyete bildirin.

  • 5 ay önce

    TürkTelekom'un kampanya operatör numarasıdır korkulacak bir durum yoktur sizi arayıp bağlayamadıysa sistemsel bir hata olmuştur müşteri hizmetlerine bildirirseniz sorunu çözerler.

  • 5 ay önce

    BENİDE ARADILAR HATTIMI FATURALIYA GEÇİRMEK İSTEYİP İSTEMEDİĞİMİ SORDULAR İSTİYORUM DEDİM Bİ DAHA SES SOLUK ÇIKMADI ACABA DOLANDIRICIMI BUNLAR YARDIMCI OLURSANIZ 1000 DK 1000 SMS 4 GB İNTERNET 20.58 KURUŞ DEDİLER BANADA

  • 5 ay önce

    Arıyor hemen kapanıyor dönüş yapınca numara kullanılmıyor diyor bir günde 15 kez aradı

  • 5 ay önce

    aradı açtım ses yoktu kapatıp geri aradım aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor enteresan

  • 5 ay önce

    benide arayıp beklettiler. ilgili yere aktaramadı sistemleri. :)

  • 5 ay önce

    Arıyor açıyorum bir çağrınız var lütfen bekleyiniz diyor. Bekliyorum bekliyorum ses seda yol kapatıyorum 5 dakikada bir arıyor ve ses vermiyor. Gerçekten sinir bozucu şikayette bulunacağım

  • 6 ay önce

    Aynen arıyor konuşmuyor. Engelleyin gitsin.

  • 5 ay önce

    Türk telekom kampanya numarasi bilmiyosaniz öğrenin

  • 5 ay önce

    ya nedir bu sabahtan beri en az 10 kere aradı. saçma sapan bir operatör sesi. iptal etsinler bu numarayı

  • 5 ay önce

    Aradı beni biri ne bağlayacağını saçmaladı fakat bağlayamadı.. Tekrar arayacağını söyleyip kapattı... Sonra çağrı bıraktı aramaya çekindim önce, sonra buradaki yorumlara baktım... Aramaya karar verdim fakat böyle bir numara yok dedi... Saçmalık ilgileri üstüne çekme yemi çalışıyor anlamadım... Sıkıntılı bir sessizlik uyandırıyor güneşli bir günde balıklıgöl'de....!

  • 5 ay önce

    Size çağrı var dedi telesekreter ve bekletti . Ama bir türlü bağlantıyı yapamadı. Sizi sonra tekrar arıycam deyip kapattı. Şüpheli buldum

  • 5 ay önce

    telekomu aradım numaranın kendilerine ait olduğunu müşteri hizmetleri teyit etti Siz de aynı sorgulamayı yapabilirsiniz

  • 5 ay önce

    Iki defa aradı. Arka planda ingilizce konuşma vardı. Kapattım.

  • 5 ay önce

    Beni 4-5 ay once aradi bikackez ondan sonra hic aradi ama dunden bu yana yaklasik 10kez aradi engelledim ama acmadim hic dolandiricilarmi yani

  • 5 ay önce

    BENİDE BİR KEZ ARADI LÜTFEN HATTA KALIN DEDİ 3-4 KEZ BİR YERE BAĞLANMADI BENDE KAPATTIM

  • 5 ay önce

    Beni 1 kez aradılar bugün Türk Telekom'dan arıyorum dedi işte faturalı hatta geçmek istermisiniz sesi ve hiç profesyonel konuşmuyordu.. Hayır ben düşünmüyorum dedim arkasında eşimle telefonda konuşuyorduk sanki başka bi hatta bağlandı tel ve müzik sesleri gelmeye başladı... Anlam veremedim

  • 5 ay önce

    Bu numara beni aradı ve Mahmut mercimek lemi görüşüyorum dedi ben de yooo dedim. Hattiniz Mahmut mercimek adına kayıtlı dedi hemen bi Türk Telekom bayiine gidin ve bilgi alın dedi. Madem dolandırıcı neden neden böyle yaptı anlamadım.

  • 6 ay önce

    Kim olduklarını bilmiyorum açtım ama ses seda yok ben arıyorum böyle numara yok diyor anladım kim bu bilen varmı sürekli arıyorlar ses yok

  • 6 ay önce

    1.kere kapattım 30 dakika sonra tekrar aradı açtım ben konuşmadım oda konuşmadı bu sessizliğin ardından 30 saniye geçmiş idi ben de korkarcasına şiddetle kırmızı kapat tuşuna basarak bu görüşmeye son verdim çok korkmuş idim puslu bir sonbahar gecesinde...

  • 6 ay önce

    türktelekomdan aradığını söylediler. Hattıma indirim yükleyeceklerini ilettiler vs..

  • 6 ay önce

    tarife değisikl,ği yaklaşık on dakıka konuştum sonra kapattım

  • 6 ay önce

    defalarca aradılar diğer yorumlarda olduğu gibi bende de ingilizce telesekreter sesi geliyordu. az önce tekrar aradılar tarifemi değiştirmek için başvuru yapmıştım onun için aradıklarını söylediler ama açıkçası operatör bayan sokak ağzı ile konuştuğundan daha önce de bu numara ile alakalı iyi şeyler okumadığımdan ikna olmadım telofonumun marka modelini sordular o da ikna edici gelmeyince teşesekkür edip kapattım telefonu

  • 6 ay önce

    2 gundur bu numara sabahlari ve aksamlari arayip duruyor. Actigimda ise boguk korkunc bir ses cikip kesiliyor

  • 6 ay önce

    Benıde bugun sabahtan berı aradı acıyorum cvp vermıyo ben arıyom oyle bı numara yok dıyo bu numara dolandırıcılar mı yoksa gercekten avea nın kendısımı eger aveanın kendısıyle nıye konusmuyo hala aramayada devam ederse sıkayette bulunacam

  • 6 ay önce

    Beni de aradı ne bu numara nasıl bulurum arayan yada nasıl bırakır aramayı

  3  .Sayfa  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 05554447623Beni iki kere 05554441500 ve 05554447326 sadece sonu farkli olan bu numaralar aradı ikisindede açamadım geri döndugumde ise kullanilmadigi soyleniyordu
  • 05554446788bu numara beni aramış geri aradım kullanılmıyor diyor. dolandırıcı olabilir
  • 05554441502Benide ariyo simdi *** kim bilir ne yalanlar uyduracak
  • 05554441505Kimmiş ve neredeymiş yakalanmış mi
  • 05554441550 Beni aradı bu numara 15 dakika sonra geri döndüm ve ulaşılamadığı söylendi ne olduğunu bilemiyorum biraz şüpheli