08502888593 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

8502888593 numaralı taşınabilen sabit hat kurumsal veya bireysel kullanılan bir numaradır. 

0850 288 85 93 nolu hat en son  7.11.2016 tarihinde sorgulanmış, toplamda 243 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 132 adet yorum yapılmıştır.

 1  .Sayfa  
  • 59 gün önce

    Aynı numara beni de iki kez aradı. sigorta iptali için bilmem ne kadadar para yatırmam gerekiyormuş yoksa mahkeme kararı ile avukatlık ücretleri de dahil alırlarmış. Başka iş yapsanıza siz, dah anamuslu işler dedim karşımdaki küplere bindi. İnanmayın arkadaşlar. çocuk kandırmaya çalışıyorlar.

  • 56 gün önce

    hala arıyolar mı bunlar ben 1 kere BİMER (başbakanlık iletişim merkezıne )ŞİKAYETTE BULUN DUM BİDAHA aramak mı yanımdan gecmedıler

  • 44 gün önce

    BİMER DEN DÖNÜŞ OLDUMU PEKİ YZAN PEK ÇOK KİŞİ VAR DUYDUĞUM

  • 46 gün önce

    PARA İSTEDİLER DANIŞMANLIK BORCUNUZ VAR DEDİLER

  • 54 gün önce

    Bu dolandırıcıların adreslerini biliyorum arkadaşlar.Bi facebook grubunda iş ilanı vermişlerdi 1saatte ne *** olduklarını anlayıp uzaklaştım ordan.Avukat vb. bu dolandırıcılarla uğraşabilecek birileri varsa uğraşsın lütfen.Paraya muhtaç insanları çalıştırıyorlar o sövdüğünüz insanlar bi nevi köle orda.Adresi yazıyorum İsmet Kaptan Mahallesi/Gazi Bulvarı No:110 Saraçoğlu İşhanı /Konak/İzmir 3.ve 6.katlarda çalışıyorlar.Buraya adresi yazdım umarım bişeyler yapılır.Gözlemlediğim kadarıyla hedef kitlesi zaten fakir/yoksul/cahil insanlar.İzmir/Ankara/İstanbul kesinlikle aramayacaksınız diyorlar zaten en başta.

  • 55 gün önce

    dolandırıcıdır dikkat edin. defalarca arayıp para talep ediyorlar

  • 55 gün önce

    BİRAZ ÖNCE BENİ DE ARADILAR... 28700 TL BEDEL İÇİN DAVA AÇILACAKMIŞ... AÇIKLAMA YAP DEYİNCE GÖRÜŞMEYİ SONLANDIRIYORLAR...

  • 2 ay önce

    Beni de dün aradılar küfürlü bastım üstüme kapattılar bugün de 0505 973 71 35 diye bi numaradan aradılar icra ya verdik diye tamam dedim evraklarımı da yollayın dedin dört beş gün içinde elinde olur dediler 😀

  • 56 gün önce

    nereye yollayacak evrakları senın adresını bılmıyolar kı senden adresını ogrenmeye calısmıslardır muhtemelen

  • 58 gün önce

    12/102016 saat 16.20 bu numaradan aradılar oğlumun ismine olduğunu telefonun oğlumun sigorta borcu bulunduğuna dair bir şeyler söyledi bende telefonu kapamalarını aksi halde ben kapatacağımı söyledim ve kapattım dolandırıcı adi herifler.

  • 58 gün önce

    12/102016 SAT 16.20 bu numaradan aradılar oğlumun ismine olduğunu telefonun oğlumun sigorta borcu bulunduğuna dair bir şeyler söyledi bende telefonu kapamalarını aksi halde ben kapatacağımı söyledim ve kapattım dolandırıcı adi herifler.

  • 58 gün önce

    Aynı numara benide aradı papağan gibi herkese söylediği ezber kelimeleri banda aktardı tabi ne mal olduklarını anladım birdaha başka birini aramasın dolandırmasın diye hepimiz adına en önemli küfürleri saydım ne orsp.ne şeref bıraktım namusu varsa bırakır dolandırıcılığı yok ama belki imana gelir

  • 59 gün önce

    bugün tam 5 defa aradılar parayı yatırmayınca sinirlendiler foyaları ortaya çıktı bu sefer ben aradım güzel bir kalayladım icra takibi başlatıyoruz falan fişman dediler yalan !! itimat etmeyin .

  • 59 gün önce

    arkadaşlar benide aradılar bugün 3 defa maxsimum asistanlık zart zurt inanmayın sıkıştırabildiğiniz kadar sıkıştırın sonra zaten hemen sinirleniyorlar ben bu zamana kadar sinirlenip bağıran müşteri temsilcisi görmedim.hepsini geçtim ptt bankamatiğinden para yatırmak nedir ya :) bunlar yeni türedi sakın inanmayın itimat etmeyin bunlar kansız şerefsiz hepsi..

  • 2 ay önce

    08502888593 nolu ve 0 850 288 8595 nolu telefondan 2 kere farklı günlerde arandım. Her seferinde Farklı rakamlar söylüyorlar. Dolandırıcı olduklarını , böyle bir sigorta yaptırmadığımı söyleyip Savcılığa şikayette bulunacağımı söyleyince Karşımdaki Kadın Sanki o haklıymış gibi nasıl sinirlenip, çirkefleşti anlatamam. :))) Her numaralarını burdan deşifre etmeye devam edelim arkadaşlar.

  • 2 ay önce

    Az önce beni de bu numaradan aradılar.2 yıllık sigorta yaptırmısım 1.yılı bitmiş iptal edilirse 400 tl ödemem gerekiyor muş.Mahkemeye vereceklermiş.bende iptal edin dedim sonra arayan bayan cirkeflesip bağırmaya başladı küfür ettim kapattı sakın inanmayın dolandırıcı bunlar.çünkü ben böyle bir sigorta yaptirmadim

  • 2 ay önce

    Şerefsizler benide aradılar.. yalan .. aynı dediğiniz gibi dolandırıcılık hat safhada...

  • 2 ay önce

    Aynı söylemlerle beni de aradılar. Yani hayret içindeyim bukadar aşikar aranan no belli peki yetkililer bunları nasıl bulup cezalandırmaz.

  • 2 ay önce

    Bu şerefsiz kansızlar beni 3 yıl önce de aradılar bu günde aradılar küfür ettim kapattım dolandırıcı bu soyguncular. Benim anlamadığım devlet nerde nasıl izin veriyor bu şerefsizlere?

  • 2 ay önce

    sağolsun arkadaşlar yorumlarınızla bende bilgilendim beni finansbanktan sigorta onayı vermişim güya bir yılı geçmiş onayı veya iptali gerekiyormuş iptal edin dedim e efendim iptali içinde ptt 375 tl yatımam gerekiyormuş dedi kafamın tası attı o anda anladım finas bank ve ptt ayrı şeyler ağzıma geleni söyledim sakın bu oyunlara gelmeyin

  • 2 ay önce

    benide aradılar bunlara inanmayın arkadaşlar maximum kart sigota felan dediler ben annamam sigota felan deyip kapatıtım 5 saat öce

  • 2 ay önce

    iki saat öncede beni aradı bir bayan efendim bilmem hangi tarite siorta yaptırmışım ödemediğim için faiz binmiş adresimide eksiksiz söyledi adresinize postalayacaz dedi bende yollayıkda görelim dedim bi b.k olacağı yok yani

  • 2 ay önce

    Arkadaslar inanmayin direk sövün sahsina sövün napcaklarini bilemiyorlar şok oluorlar zaten hemen kapatiolar telefonu

  • 2 ay önce

    ayni numara benide aradii şinkotu yanı gecen senede aradilar aynı şeyleri söylediler bir şey olmadı yine olmaz insanları panı ikletip para kaparmıyız diyorlar

  • 2 ay önce

    Hocam daha sonra başka bir numaran cezai bilmem ne diye arıyorlar mı ?

  • 2 ay önce

    ev adresi- iş adresi - telefon isim- hepsini doğru saydı nerden buluyorlar bunları

  • 2 ay önce

    Azonce benide aradılar bunlara inanmayın arkadaşlar dolandırıcı bunlar neymiş avkata verecekmiş

  • 2 ay önce

    Ben alıştım artık mütemadiyen hergün arıyorlar😒😒

  • 2 ay önce

    BİRAZ ÖNCE BENİ DE ARADILAR... 2800 TL BEDEL İÇİN DAVA AÇILACAKMIŞ... AÇIKLAMA YAP DEYİNCE GÖRÜŞMEYİ SONLANDIRIYORLAR...

  • 2 ay önce

    Az önce arandım. Finansbank Full Asistanlık Sağlık Paketi için 2900 TL yasal işlem yapacaklarmış, iptal için 375 TL, devam için 400 TL hemen PTT matike yatırmalıymışım vs. vs. Arayan da güya Dosya Talep Şube'den Deniz Ateş'miş.

 1  .Sayfa  

08502888593 numarası ile ilgili bilgiler

08502888593 telefon numarası ile ilgili yaşadıklarınızı paylaşın.

Ne amaçla aradığını, kime ait olduğunu, ne sıklıkla aradığını, ne vakit sizi aradığını... ! Her türlü detay bu noktada önemlidir! Benzer problemleri yaşayanlar ,sorunlarını paylaşarak sizlere yardımcı olabilmektedir.

Yapmış olduğunuz bu paylaşımlar sayesinde bu tür aramaları sonlandırabilirsiniz.

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !