08502888593 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

8502888593 numaralı taşınabilen sabit hat kurumsal veya bireysel kullanılan bir numaradır. 

0850 288 85 93 nolu hat en son  7.11.2016 tarihinde sorgulanmış, toplamda 243 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 132 adet yorum yapılmıştır.

  2  .Sayfa  
  • 55 gün önce

    Sağlık asistanlığı için iki yıllığına onay vermişim 1 ekim tarihinde 1. yılı dolmuş yenliemem için 400 tl yatırmam gerekiyormuş ilk yılı bedavaymış eğer yenilemezsem 2800 tl ceza ödeyecekmişim talep etttiğim takdirde konuşma kayıtlarım yollanacakmış... bu şekilde insanları dolandırarak kazanç sağlıyorlar

  • 55 gün önce

    Kesinlikle inanmayın kafanızıda takmayın en güzeli bildiğiniz en orjinal küfürleri sayın gerçi anlamazlarda en azından siz rahatlarsınız bunlar onun bunun çocuğu *** zavallı insanları kandırıyorlar emekliler yaşlılar vicdan falan yok..!

  • 55 gün önce

    Dolandırıcı adiler . Savcılık ne yapsın hangi biriyle uğraşsın .İnsanlarda biraz utanma olacak.Seref haysiyet olacak ama bunlarda yok.

  • 55 gün önce

    Dün bu +908502888593 numaradan.bugünde 05059737184 az önce bu numaradan aradılar beni. Genel sağlık sigortası falan dedi. 300 tlyi saat 3 kadar yatırmami istedi. Yoksa 2850 tl olarak faiziyle odemek zorunda kalırsınız dedi. Bende mahsustan köydeyim dedim, pazartesi arayın dedim. Olmaz dedi bugün saat 3 kadar şehre inip yatırman lazım dedi. Bende möö möö deyip sizin gibi hayvanlarla uğrasamam deyip kapattim.

  • 55 gün önce

    Bugün itibariyle beni de aradılar sigorta şirketiyiz diye ben emniyet müdürüyüm buyurun sizi hangi adresten alalım dedim. yeriniz neresi dedim sonra bana siz yalan beyanda bulunuyorsunuz dava açarız dedi yüzsüzlüğe bakın sonra bende işimi söyle dedim yüksek sesle ses yok karşıda işimi söyle kardeşim dedim tekrar yüksek sesle sonra beyefendi işiniiiiizzzz dedi kapattı telefonu sakın kanmayın arkadaşlar dolandırıcı bunlar

  • 55 gün önce

    benide bir bayan aradı.sözde ben sağlık sigortası için onay vermişim.400 tl.yatırmamışım.active edersem iyi olurmuş.yoksa 1.800 tl. ceza ödermişim.ben hiç böyle bir iş için olur demedim.yarın e-devlette cezamı görecekmişim.dolandırıcılığın son versiyonu sanırım.

  • 56 gün önce

    kimlik bilgileriyle arıyorlar sakın inanmayın dolandırıcılara böyle numaralara itibar etmeyiniz kesinlikle 0850 böyle numaralı ACMAYINIZZ

  • 56 gün önce

    Arkadaşlar lütfen boyle durumlarda karsi tarafa itibar etmeyiniz. 1 saat önce beni de aradilar. Bir bayan gayet kibar konusuyor, benim yaptirdigim sigorta yok, ilgilenmiyorum dedim. Evraklariniz yarin, cumartesi günü pttkargoya verilecek dedi. TC ve is adresimi söyledi. Sonra dedimki siz o evraklari bana gondermeyin G*Tünüze sokun dedim. Şok oldu, herhalde hiç böyle tepki beklemiyordu. Yakisiyormu size böyle konuşmak dedi bana. Bende ulan dolandiricilar ne yavsaksiniz gidin basimdan dedim. Telefonu kapattim.

  • 56 gün önce

    AZ ÖNCE BU NUMARADAN BENİDE ARADILAR MAXİMUM ASİSTANLIK SAĞLIK HİZMETLERİ LTD.ŞTİ OLDUKLARINI SÖYLEDİLER.GEÇEN SENE TEMMUZ AYINDA ONAY VERDİĞİMİ BU SENE 400 TL ÖDEME YAPMAM GEREKTİĞİNİ İPTAL DURUMUNDA 375 TL ÖDENECEK DEDİ.SONRA BAŞKA BİRİNE BAĞLADI.ÖDEYECEĞİM FALAN DEDİM ÖDEME BİLGİSİ İSTEDİM.POSTA HESABA DEDİ SONRA BENİ İLK KONUSTUĞUM KİŞİYE BAĞLADI.NE OLDUYSA BANA 300TL ÖDEME GEREKİYOR DEDİ.BEN ÜSTÜMDE O KADAR YOK DEDİM SİZE OZAMAN EN DÜŞÜK PAKET VEREYİM 275TL DEDİ.SAKIN İNANMAYAIN BUNLAR DOLANDIRICI.MÜSAİT OLSAM NELER YAPACAKTIMDA İŞTEYİM ŞUAN.

  • 56 gün önce

    MAXSUMUM ASISTANLIK BENIDE ARADI ONLARA ISTEDIGIN KADAR CEZA GONDER ODEMIYORUM DEDIM İPTALMI ETCEKSIN NEYAPACAK YAP KARDESIM DEDIM ANLAMADIGIM NUMARAMI ADRES BILGILERINI KIMIN VERDIGI

  • 56 gün önce

    benide aradılar şimdi polisi aradım sordum inanmayın dolandırıcı olduklarını söylediler

  • 56 gün önce

    dolandırıcılara biz kanmadık ama çok uğraştılar savcılığa bildirdik sakına sakın inanmayın 300 tl istediler 300 tl yi vermedik 2850 tl ceva var diye tehtit etiler vermeseniz fayiziyle alacağız dediler

  • 56 gün önce

    15:50 . 7 ekimde beni aradılar. Serefsizler. 13505582 posta çekin i verdiler. 350 lira yatır dediler. Maksimum asistan lik danışman lik sirketiymis.

  • 56 gün önce

    Kardeşim dün bu numaradan Benin'de aradılar neymiş bilmem maxsimum asistanlıkmış bana aracına özel yol yardımı yaptırdın felan dedi ben böyle birşey yapmadım dedim 300 lira sizin dediğiniz hesap numarasına yatır dedi ödemezseniz 2000küsür lira olurmuş sakın kanmayın sakın inanma

  • 56 gün önce

    geçen gün aradılar dolandırıcı diye dalga geçtim. tamam yatırcam parayı dedim demez olaydım zırta pırta arar oldular az önce tekrar aradı faiz dosyasını göndercekmiş.. dedim gönder bakalım şu meşhur dosyayı.. işin ilginci adreside biliyor nerden öğrendiyse

  • 56 gün önce

    7 ekimde aramaya başladılar insanları. ismini Gamze Yiğiter olarak tanıttı. belki herkese farklı söylüyordur. Sakın inanıp kart bilgilerinizi paylaşmayın

  • 56 gün önce

    srefsizler benide aradı bana da böyle söylediler kafamı karıştırdilar ya ben böyle bişey yaptığımı hatırlamıyorum ki

  • 56 gün önce

    Benden 300 Tl istediler yoksa mahkemeye vereceklermiş. 100 kişiden biri inansa kardır diyorlar galiba. klasik dolandırıcı modeli.

  • 56 gün önce

    benide aynı numaradan aradılar.sahtekarlar.yazılan yorumlardaki rakamlar ve konular aynı.

  • 56 gün önce

    Ay az önce aradılar sigorta için biraz sesimi yükseltince suratıma kapadılar aradım hemen tabiki ulaşılamıyor

  • 56 gün önce

    bu numaradan 07.10 2016 tarihinde benide aradılar, önce dinledim ne istiyor diye aynen diğer yorumlardaki gibi bilmem vizyon sağlık hizmeti vs. arıyorlarmış dosya kapatmak için 350 tl falan istiyorlar, dolandırıcı oldukları belli, adres istedim ve savcılığa vereceğimi söyledim bide içimdekileri boşalttım verdim veriştirdim, kapattı telefonu sahtekarlar!!!

  • 56 gün önce

    Dolandırıcılıkta bir dünya markasıdır. beni dünden beri belki 5 kez aradılar. Sakın itibar etmeyin boş tehditlere aldırmayın. 0505 973 71 48 de onlara ait bir numaradır.

  • 56 gün önce

    Şimdi beni aradılar yok sağlık sigortasının birnci yılı doldu tamamı devammı dediler kapat kardeşim kapat işimolmaz benim sizinle der demez kapattılar geçen sene başka bi ondan benzer şekilde aradılar kızdım kapattım bi arkdaşı armışlar oda sövmüş kapatmıştı bir sene geçti sakın sizde itibar etmeyin

  • 56 gün önce

    biraz önce aradılar, burada yazılı yorumların aynısı.

  • 56 gün önce

    ALLAH BELANIZI VERSİN ŞEREFSİZLER

  • 56 gün önce

    Az önce bende arandım ki böyle haksız kazanç elde etmek isteyenlerin cezasının verilmesi gerekir.Böyle bir hizmet almadım herhangi bir evrak imzalamadim

  • 57 gün önce

    bugün beni bu numaradan aradılar ben 2 yıllık sağlık yaşam destek hizmeti almışım.1 yılı ücretsizmiş.1 yıl sonunda devam edeceksem 300 tl iptal edeceksem 275 tl ptt şubelerine yatıracakmışım.81 ilde hizmet ediyorlarmış.eğer bunları yatırmazsamda icraya verecekmiş 1080 tl tutuyormuş oda benim hatırlamadığım bir şey

  • 56 gün önce

    Az önce beni aradılar. Sağlık Hizmetleri Başkanlığından arıyorum diyerek. Önce annemin telefonunu istediler. Şüphelendiğim için numarayı vermeyince babanızın adına yasal evrak takibi başlatıyoruz diye hatun kişi bi cümle söyledi. Bende böyle bi kurum adı olmadığını söyleyince telefonu hemen kapattılar. Bu numaranın devletimiz tarafından acilen araştırılmasını numaranın kime ait olduğunun kamuoyu ile paylaşılmasını rica ediyorum.

  • 56 gün önce

    Arkadaslar beni 7 ekim saat 10 gibi aradilar ve 300 lira borcum varmis sigortalar kurumuna odemezsem avukat a verilecekmis 3500 lira oparak odicekmisim

  • 56 gün önce

    allah belalarını versin bunların hepsi dolandırıcı sakın ha inanmayın bunları

  2  .Sayfa  

08502888593 numarası ile ilgili bilgiler

08502888593 telefon numarası ile ilgili yaşadıklarınızı paylaşın.

Ne amaçla aradığını, kime ait olduğunu, ne sıklıkla aradığını, ne vakit sizi aradığını... ! Her türlü detay bu noktada önemlidir! Benzer problemleri yaşayanlar ,sorunlarını paylaşarak sizlere yardımcı olabilmektedir.

Yapmış olduğunuz bu paylaşımlar sayesinde bu tür aramaları sonlandırabilirsiniz.

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !