08503400010 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0850 340 00 10 numaralı taşınabilen sabit hat kurumsal veya bireysel kullanılan bir numaradır. 

0(850)3400010 nolu hat en son  2.1.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 40 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 22 adet yorum yapılmıştır.

 1  
  • 20 gün önce

    Merhaba Arkadaşlar; beni de aradılar filanca sağlık hizmetleri adı altında, sağlık ve ferdi kaza sigortasından yıl boyunca yararlanıcaksınız ve kartınızdan ..... tl ödeme alınacaktır diye allahtan ismini verdikleri banka kartım çok önce iptal edilmişti. Uyanıklar bundan öncede aramış ve görüşmüştük diyede sizleri ikilemde bırakıyorlar ve acaba onay verdim mi vermedim mi diye düşünmeye başlıyorsunuz. Asıl anlamadığım konu bu alçaklar bizlerle alakalı bu kadar çok kişisel bilgiye nasıl ulaşyorlar ve kimler bunlara insanların kişisel bilgilerini satıyor olabilir. Dikkatli olmanız sizlerin yararına, bu tür aramalara itibar etmeyin. İyi günler esenle kalın...

  • 26 gün önce

    dolandırıcılardır. Artist bir kadın da tepeden bir dil ile yalan yanlış konuşmaktadır. iyi organize olmuşlar. KANMAYIN!

  • 29 gün önce

    Beni de az önce aradilar eski adresimi falan biliyorlar 250 tllik bi rakamdan bahsettiler kapattım neyin nesi bunlar yaw

  • 2 ay önce

    asist kart!!!!!!! sakın sakın!!!!!! duyar duymaz kapatın kesinlikle kişisel bilgilerinizi vermeyin ben bir sefer verdim her sene arıyolar geçen seneden tanımlı diye süper organize olmuşlar.

  • 2 ay önce

    Az önce beni aradılar. '' Sizi Türk-Asist asistanlık ve sağlık hizmetlerinden arıyoruz''dedi. Türk asist nedir, tanımıyorum diyerek sorgulayınca telefonu yüzüme kapattı. Telefonda kişisel bilgilerinizi ve kart bilgilerinizi kesinlikle paylaşmayın.

  • 2 ay önce

    Sakın inanıp kart bilgilerinizi, kimlik bilgilerinizi vermeyin. Dolandırıcı oldukları kesin.

  • 2 ay önce

    dolandırıcı numarasıdır DİKKAT sakın bilgi vermeyin

  • 3 ay önce

    Bu gün beni de aradılar falan kesle görüşebilirmiyiz dedi kim arıyor dedim filan sağlık hizletleriri asistanlığı dedi bende maalesef aradığınız kişi 3 gün önce öldü dedim baş sağlığı diledi ve kibarca kapattı.Bende bide netten araştırayım dedim ve burda ki yorumları görünce bende paylaşıp en azından buradan bakıp araştıranlara fikir versin diye paylaşayım dedim.Nacizane tavsiyemde telefon ile babanız dahi bu ve buna benzer bir konu ile alakalı ararsa oralı olmayın ve ne teklif edilir, ne şekilde tehdit edilirseniz edilin oralı olmayın,hiç bir bilgizi paylaşıp taleplerine olumlu yanıt vermeyin.

  • 3 ay önce

    Kendileri dolandırıcıdır. Sakın inanmayın. Laf kalabalığıyla sizin bilgilerinizi almaya çalışıyorlar.

  • 3 ay önce

    Sağlık hizmeti yok geçen yıl falan aynı terane yaşlıları kandırıyorlar sahtekarlar

  • 3 ay önce

    Sağlık ve asistanlık hizmeti verdiklerini söyleyip, zorla bilgi almaya çalışıyorlar. Bir yerden eski adres bilgime ulaşmışlar. Asla bilgi vermeyin. ..

  • 3 ay önce

    Bugun aradılar kadın susmuyo kapattım suratına ve engelledim dolandırıcı bunlar

  • 4 ay önce

    az once beni de aradılar saglik ve asistanlık hizmetleri vs dediler gecen sene yaptigim islemlerden sonra bu islemin zaten tanimli oldugunu soylediler Bende gerek yok istemiyorum dedim bu konuda not alıyorum dedi kapattı..

  • 4 ay önce

    02.09.2016 gunu beni aradılar saglık ile alakalı özel hastanelerden parasal olarak yüzde 50 indirimli yararlanabılmem ıcın 250 tl lık bir ödemenın tarfımdan yapılması gerktıgı ve sadece kredı kartımın ılk 2 harfını söyleyıp bu kartı elıme alarak bana üzerindeki bilgilerimi teyıt etmek ıstergıbı ısrarla su banka bu banka laf kalabalıgı ıle etkı etmek ıstedıler kartımın yanımda olmadıgını söyledımde tamam ozaman buray not alıyorum kapıda ödersınız dedı ve kapattı burada bıze karsı konusma fırsatı vermeden durmadan sorolar soran bu konuda tecrübeli birileriyle karşılasıyoruz aman dikkat edelim . bimer e şikayet edicektim arastırıp öyle edyım ededım aklıma geldı bu sayfada paylasıyorum

  • 5 ay önce

    Dolandiricilar bunlar arkadaslar yapilmayan biseyi yaptin diyolar susmuyoki kadin kart no almak istiyor butun bilgiler mevcut ellerinde alsanmayin sakin

  • 5 ay önce

    Arkadaslar bunlar neci dolandiricimi bilgilerimizi biliyorlar

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  5 ay önce

    az once beni de aradılar saglik ve asistanlık hizmetleri vs dediler gecen sene yaptigim islemlerden sonra bu islemin zaten tanimli oldugunu soylediler ben inanmadim baktim ellerindeki bilgilere adresim ve master card im falan butun bilgileri nasıl aldilarsa ellerindeydi dikkat edin aldanmayın  

  • 8 ay önce

    az once beni de aradılar saglik ve asistanlık hizmetleri vs dediler gecen sene yaptigim islemlerden sonra bu islemin zaten tanimli oldugunu soylediler ben inanmadim baktim ellerindeki bilgilere adresim ve master card im falan butun bilgileri nasıl aldilarsa ellerindeydi dikkat edin aldanmayın

  • 9 ay önce

    turk asist diye bir firma uckağıtcı bir firma

  • 10 ay önce

    Dolandırıcıların tuzaklarına düşmeyi

  • 10 ay önce

    Sağlık hizmetleri ile ilgili tanıtım ve Check-Up teklifi yapıyor. İlgilenmediğimi belirttim kibarca iyi günler diledi ve sonlandırdı.

  • 10 ay önce

    saglık konusun da ilac felan satmaya çalışan bir arama.

 1  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 08503403738Boşuna aramayın ben aradım adama seni polise verecem dedim git ver ben de başsavcıyım bişey yapamazlar dedi kapattı bide engellemiş beni arayıp sövemiyomda dert ettim kendime :)
  • 08503400589BU ŞEREFSİZLER BİRAZ ÖNCE BENİDE ARADILAR DEVAM EDERSEM 372 TL YATIRMAMI EĞER KAPATTIRACAKSAM 1800 TL BORCUM OLACAĞINI SÖYLEDİLER BU ŞEREFSİZLERE KANMAYIN POLİSE SAVCIYA SÖYLÜYECEM DİYİN
  • 08503405241Banada mesaj atilarsayin sadrettin....ka.. bolge calismasinda eviniz uygun gorulup onaylanmistir.ucretsiz yenileme firsati kazandiniz bilgi icin2128240508 .mimar selim.mesajin geldigi numarayerine EVM SAHANE YAZIYOR KANMAYIN
  • 08503405873benide sigorta yapıldı dediler gecen sene 2015 4. ayında 600 kartımdan mal gibi inindık cekti parayı kartımı kapattım sav cılıha vermedim. şimdidi 1200 yatırmamı istedi yok sa mahkeme yoluyla alacakmış sigorta borcun var diyor dedim gecen seferde dolandırdınız beni dedim niye kabul ettin cektiedin diyor geri kalan parayı ödücen diyor ne yapayım karar veremedim allah icin bana yardımcı olun bir şey olurmu mahkemeye verse....
  • 08503403076Aradilar kargo diyip kapattilar. Suphelendim