08504737071 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

8504737071 numaralı taşınabilen sabit hat kurumsal veya bireysel kullanılan bir numaradır. 

0850 473 70 71 nolu hat en son  25.11.2016 tarihinde sorgulanmış, toplamda 131 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 59 adet yorum yapılmıştır.

 1  .Sayfa  
  • 27 gün önce

    Bana cuma günü mesaj geldi evimin yapıma uygun göründüğüne dair adres istediler kapınıza kargo 270 lira kadar noter tastikli kağıt yollayıp sizin bu parayı ödemeniz için şimdi sıcağı sıcağna gene aradılar beni kargo gelicek evrakları alıp parayı yatırın 3,4 gün içinde eviniz yapılacak diye ben huylanıp bazı sorular soruncada pat telefonu şerefsizler kapattı.

  • 32 gün önce

    evim şahaneden aradıklarını söylüyorlr.mesaj atıyorlar ve 269 tl istiyorlar ne demek bu?

  • 3 ay önce

    Bendende 269 lira istediler ve bi gaflete düştüm yatırdım o parayı... Allah çoluğundan çocuğundan çıkartır o parayı... nasıl böyle bi şerefsizliği yapabiliyorlar aklım almıyo... hiçmi vicdan yok hiçmi namus yok hiçmi Allah korkusu yok Sizde... Rabbim gani gani çıkartır inşaallah o parayı sizlerden... haram zıkkım olsun...

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  3 ay önce

    Beni de aradılar 4 gün içinde evraklar gelecek surat kargoyla 269 tl evrak parası istediler hele bi gelsinler

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  3 ay önce

    bu numara beni de aradı bugün aynı şekilde evim şahanede başvurunuz onaylamıştır. onaylıyorsanız 3 gün sonra noter onayı ile 265 tl notere yatırıp selim beyler gelip eve bakacaklar. yeni eviz hayırlı olsun dediler. birde evin adresini de verdim. sonra internetten araştırdım dolandırıcı imiş.

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  3 ay önce

    arkadaşlar bu numaraya inanmayın dolandırıcılık teki sakin sakin inanmayın colunuzun colunuzun riskini böyle pislik insanlara kaptırmayin (dikat edin)...

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Banada geldı bu numaradan msj ama cevap bile verme gereğı duymadım apacık belli dolandırıcı oldukları

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Bende numarayı aradım adresimizi verdm 3gün içinde geri dönüş yapıcaz dediler ve aynı şekilde 269 tl ücret istediler niçin olduğunu sorduğumda evinizin yenilendiğini notere beldgeleticez fln adres bilgilerini vermiş olmamız sıkındı doğurur mu acaba?

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Dolandiricilara ait bir numaradir biliyorumki herkesin boyle seylere ihtiyaci var biz turkmilletiyiz zeki insanlariz boyle seylere inanmayalim colugumuzun cocugumuzun risklarini boyle serefsizlere kaptirmayalim lutfen arkadaslar gozumuzu acalim

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    08504737071 bu numara önce evim şahane adına mesaj atıp daha sonra aradı ev adresini istedi internette başvuru yaparken yazmıştık dedim bi karışıklık olmuştur şudur budur dedi suphelendim daha sonra eve kargonun gelicegini imza atıp belgeleri teslim alın muhtarliga 270 lira yatırın dediler inanmadik kanal d yi aradik böyle bi numaralarının olmadığını evim sahanenin kesinlikle para talep etmediklerini ve böyle numaralardan aramadıklarını söylediler karakola gidip şikayet ettik bu şekilde şikayet çok geliyormuş bunlar DOLANDIRICI parayi alıp kaciyolar KESİNLİKLE INANMAYIN GERI DÖNÜŞ YAPMAYIN!!!!!!!!!!!

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Sahtekar dolandırıcılar , insanlara mesaj atıp insanları kandırıyolar

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Bana da mesaj geldi , nerdeyse inanıyodum .. Dolandırıcılar kesinlikle inanmayın

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Bana da aynı mesaj geldi ben başvuru yapmıştım aradım hemen sonra geri kapattım internet e bakayım bi dedim

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    bana da geldi aynı mesaj arkadaşlar sizin yorumlarınız dogrudur çünkü her taraffa buram buram felç felç hırsız var inanmayın, böylelerinin Allah belasını verecektir inşallah... Yetim öksüzün masumun koruyucusu Allah cc tır.. Allaha cc emanet olun.. kendinize iyi bakın uyanık olun.. gerçek müslüman uyanık insandır.. ne kendininkini ne de kendi için istemediği şerleri kardeşi için de istemeyen hakk gözeten koruyan kolluyan kardeşine sahip çıkan merhamet eden muhabbet eden sevendir... Hoşçakalın sağlıklı olun inşallah...

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Dolandırıcı....sakın inanma.....sakın ha

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Bana da mesaj atmışlar oysa ben de başvuru yapmamistim sakin inanmayin

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Evim şahene diye kendini tanti

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    BU TELEFON NUMARASI DOLANDIRICILIKTA KULANILIYOR SAKIN DONUS YAPMAYIN ZATEN MESAJ GELDINDE SIZDE DONERSENIZ FATURA UZERINDEN BIR PARANIZ GIDIYOR NOTER DIYEREK BASKA BIR HESAP VERIYORLAR SIZ O HESABA PARA YATIRMIS OLUYORSUNUZ YANI DOLANDIRILIYORSUNUZ

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    banada mesaj atmışlar sahane medya adı altında ev yenilemeekazandınız diye dolandırıcı bunlar

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Polise numarayı bildirin

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Bizide aradılar mesaj gönderdiler inanmadık

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Mesaj attilar net DOLANDIRICI inanmayin

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    bana da sms mesajı geldi, herhangi bir yere başvuru yapmadım. dolandırıcılık olduğunu düşünüyorum.

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Sekreter saçma sapan bir şeyler söylemeye çalıştı ve kapattı

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    beni de aradılar ama bende inanmıyorum

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    ALLAH YOK ETSİN BÖYLE SAHTEKARLARI

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Banada bugün aynı mesaj geldi. Başvuru yok bişey yok hayırdır nerden kazandık

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    Ev şahane den mesaj attıklarımı söyleyip başka isim yazarak mesaj gondermişler anlamadım valla örnek ben ayşe onlar sayın Fatma gibi yazmışlar

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    bizide aradılar noterle evrak yollcaz sonra para yatırcaksınız diye gerizekalılar noteri aramadan kim öder

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  4 ay önce

    sahane evim diye mesaj attılar ben aramadım

 1  .Sayfa  

08504737071 numarası ile ilgili bilgiler

08504737071 telefon numarası ile ilgili yaşadıklarınızı paylaşın.

Ne amaçla aradığını, kime ait olduğunu, ne sıklıkla aradığını, ne vakit sizi aradığını... ! Her türlü detay bu noktada önemlidir! Benzer problemleri yaşayanlar ,sorunlarını paylaşarak sizlere yardımcı olabilmektedir.

Yapmış olduğunuz bu paylaşımlar sayesinde bu tür aramaları sonlandırabilirsiniz.

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !