08504737142 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0850 473 71 42 numaralı taşınabilen sabit hat kurumsal veya bireysel kullanılan bir numaradır. 

0(850)4737142 nolu hat en son  13.3.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 474 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 419 adet yorum yapılmıştır.

  2  .Sayfa  
  • 2 ay önce

    Yalnız arkadaşlar bu calistiklari kargoyuda şikayet etmek lazım neye dayanarak kargo şirketi bu parayı insanlardan talep ediyor kargo da bunlarla birlik ben gerekli olan heryere başvurdum kosgebi bile aradim asla aa böyle bir para talep edemeyiz biz bile dediler bankada kargoyla evrak gönderemez dediler

  • 2 ay önce

    Arkadaşlar sakin inanmayın esimde başvurdu ben araştırmasını yaptım bankalarda böyle birşey yok ben show tv ye suç duyurusunda bulundum sizlerde ihbar edin

  • 2 ay önce

    Arkadaşlar bu numara benide aradı ve devlet destekli kıredi vadınde bulundular TC ve Adresim ellerınde ilerde adima bisey cikarsa ben sorumlu değilim kobifinans sorumludur Cafer çiftci

  • 2 ay önce

    Bende basvuru yapdim ayni konulat olaylar olcaksa kobi finans sorumludur basima gelecek her turlu sorun olaylardan..i.k

  • 3 ay önce

    tc ve adres bilgisinden hiçbir *** olmuyor ben enmiyete verdim numarları..sadece gelen kargoyu almayın dediler...sizde arayın verin sizi arayan numaraları....herkese saygılar sevgiler

  • 3 ay önce

    ARKADAŞLAR bende kobim finans bana da kredi onaylandı 60 bin tl onaylandı dediler.650 tl sürat kargoya yatırmamı söylediler. bende tc ve adres bilgiliremi verdim olacaklardan sorumlu değilim kobim finans sorumludur.

  • 3 ay önce

    Arkadaşlar aynen banada 140000 tl onaylandı dediler bende almadım TC numaram ve adresim ellerinde başıma gelecek her türlü hukuksuzluklar dan sorumlu değilim 40 01

  • 3 ay önce

    Arkadaşlar aynen banada 140000 tl onaylandı dediler bende almadım TC numaram ve adresim ellerinde başıma gelecek her türlü hukuksuzluklar dan sorumlu değilim

  • 3 ay önce

    Arkadas lar bemde verdim tc mi adresı mı ama dedıler sana 45 bin kıredı onaylamis 650 lira dosya masarıfı var ben ne yapıyım arkadaslar

  • 3 ay önce

    Bende formu doldurdum hemen dönüş yaptılar 150 bin istedim fakat 140 bin onaylandı dediler. sürat kargo ile bir evrak gönderdiler 650 tl karsılıgında bunu almamı istediler ben süpelendigim için gidip evragı almadım.FAKAT T.C KİMLİK NUMARAM VE EV ADRESİ BİLGİLERİM ELLERİNDE BASIMA GELECEK OlURSA HER TÜRLÜ SORUNDAN KOBİ FİNANS SORUMLUDUR. A.ÖZDEMİR

  • 3 ay önce

    Arkadaşların yaşadığı aynı şeyi bende yaşadım kimlik bilgilerimizi verdi bundan kim kim sorumlu

  • 3 ay önce

    Beni bugün aradılar 90bin tl krediniz onaylanmistir dediler odeme evrakları göndereceğiz dediler herhangi bi problem doğarsa kobim finans sorumludur ben muhammet caliskan

  • 3 ay önce

    Kobi finansdan beni de aradılar tc kimlik numaramı verdim adresimide verdim en ufak bi puruzden kobi finans sorumludur

  • 3 ay önce

    26.12.2016 tarihinde 08504737142 nolu numarayi aradim ve devlet destekli kredi icin 40.000 lira istedimm ve 27.12.2016 tarihinde 02128240133 nolu numara beni aradi ve kredimin onaylandigini eve dosya gondereceklerini soylediler bilgilerimi aldilar olusacak sorundan kobi finans sorumludur

  • Ekleyen: Melek  -  3 ay önce

    Bu şirket dolandırıcıdır her hangi bir olasılıkta bu numaradan ariyam şirket sorunludur

     Kimin Numarası: Kobi finans

  • Ekleyen: memo  -  3 ay önce

    Bu numara dolandiricilarin midir acaba

     Kimin Numarası: kobi finans

  • 3 ay önce

    Bende aradım banadaa aynı seyı soyledıler herhangı aksı bı durumda kobı fınas sorumluludr

  • 3 ay önce

    0850 473 7493 nolu tlden aradim kredi basvurusu yaptim devlet destekli diye inandim tc ve numaram ve adreesimi aldilar basima herhangi bisey gelirse kobim finans sorumlu ismail curuk

  • 3 ay önce

    bende aradım benide aradılar ve bilgilerimi verdim başıma birşey gelirse kobi fnans sorumludur

  • 3 ay önce

    Kobim Finans Kayıt Bulunamaması! Dün 15 bin lira ihtiyaç kredisi için başvuruda bulundum bugün bana banka numarası dışında 2128240*** numaralı bir numaradan geri dönüş yapıldı kredimin onaylandığını söylediler kapıda dosya masraf parasının kargoya ödeneceği söylenildi. Ben ilk defa böyle bir kredi sistemi gördüm 11880'den numarayı sorguladım bütün bilgilerinin gizli olduğunu kayıt bulamadıklarını söylediler. Ben dün kimlik bilgilerimi Kobim Finans'a verdim herhangi bir sorunda sorumlu sizsiniz.

  • 3 ay önce

    bende aynı gaflete düştüm aradım kimlik bilgilerimi verdim .bundan dolayı doğacak her hangi hukiki süreçde kobi finas sorumludur.

  • 3 ay önce

    dolandırıcı bir firma arkadaşlar lütfen inanmayın bunlara boş dosya gönderip insanları dolandırıyorlar 650 tl yi aldıktan sonra telefonlara cevap dahi vermiyorlar üçkağıtçılar kargo şubesi uyarıyor almayın diye sorun yaşarsınız diye haklarında direk yasal işlem başlatın.

  • 3 ay önce

    Kredi reklamlarında gördüm aradım. 600 küsür TL karşılığında 10 bin TL onayladılar. TC kimlik no ve adres verdim. Başıma geleceklerden kobi finans sorumludur.

  • 3 ay önce

    adresim ve kimlik bilgilerimi verdim dolandırıcı olduklarını ogrendım bana maddi manevi bişi olursa sorumlusu bunlardır

  • 3 ay önce

    Bende aradım 10bintl için onaylandı dendi tc venumaramı aldılar başıma bişey gelirse kobi finans sorumludur

  • 3 ay önce

    Dün görüştük 15 bin lira krdi için benden tc kimlik nomu ve ev adresimi istediler başıma bişey gelirse kobim finans sorumludur

  • 3 ay önce

    benımde bılgılerımı aldılar basıma herhangı bırsey gelırse sorumlu degılım turhsan yıldız

  • 3 ay önce

    Bunlar dolandricidr inanmayin Bende düştüm o tuzaga basvurunuzu iptal edin

  • 3 ay önce

    BENDE ARANDIM 2 GÜN ÖNCE KREDİNİZ ONAYLANDI DİYE SORUMLULUK KOBİ FİNANS A AİTTİR TC Mİ VE EV ADRESİMİ VERDİM BÜLENT ŞAHİN

  • 3 ay önce

    Bende tc kimlik bilgilerimi verdim kobi finansa araştırdığım bilgilere göre dolandırçı olduklarını anladım ve beni arayan numaraya küfür etdim şikayetçi olçaklarını söylediler bana başıma bi olay gelirse sorumlu kobi finansdır.EÇ

  2  .Sayfa  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 08504737336SN; AHMET CELiK Bolge calismasinda eviniz uygun gorulmus ve ONAYLANMISTIR.Evinizi ucretsiz yenileme firsati kazandiniz.Mimar Selim.08503403738 B357 Gelen mesaj budur salaklar adımıda bilmiyor inanmayın arkadaşalr
  • 08504737347Talep etmediğim bir şeyi neden kazanayım kazanmak istemiyorum : ) insanların saf duygulsrıyla oynayıp onları kandırmak bence su katılmamış orrrospu cocukluğudur.
  • 08504737493Safmısınız kadeş hepiniz kimlik bilginizi vermis sonrada sorumlu degilim demissiniz oynamıyorum ben diyen bebeler gibisiniz Allah akıl fikir versin ... Herseyden sorumlusunuz ...
  • 08504737077Beni aradilar 650 istediler evraklar yoldaymis almayacağim savciliğa şikayet etcem 0212 998 05 44 beni arayan no bu o evrakları kıvırıp onların müsait bi yerine sokacam az kaldi
  • 08504737012EV ŞAHANEDEN HAK KAZANDINIZ FALAN DİYE MESAJ