08504737347 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

0850 473 73 47 numaralı taşınabilen sabit hat kurumsal veya bireysel kullanılan bir numaradır. 

0(850)4737347 nolu hat en son  2.3.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 540 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 263 adet yorum yapılmıştır.

 1  .Sayfa  
  • 2 ay önce

    Bizide aradılar ben mutfak yaptırmayı düşünüyorum. Çokkk heyecanlandım siz ne derseniz diyin ben selimi bekliyom. Abdurrahman ı yanıma aldım. Bekliyom

  • 20 gün önce

    Eşime mesaj geldi.numarayi kendi telefonumdan arayinca bakan olmadı. Dolandırıcılık in yeni şekli.

  • 2 ay önce

    Siz muracaatmi ettinizde hemen kaniyorsunuz.Lutfen caniniz yanmasin dolandirici bunlar.

  • 28 gün önce

    Talep etmediğim bir şeyi neden kazanayım kazanmak istemiyorum : ) insanların saf duygulsrıyla oynayıp onları kandırmak bence su katılmamış orrrospu cocukluğudur.

  • 39 gün önce

    benide aradılar 2 3 gün içinde eve gelip evrak düzenleyip 269 tl yatırıp daha sonra numaraya dönüp mimar selim beyle görüşmemi istediler

  • Ekleyen: DEKOR AJANS  -  2 ay önce

    28.12.2016 tarih saat 15:18 de Bölge calismasinds eviniz uygun görülmüs ve ONAYLANMISTIR.Evinizi ücretsiz yenileme firsati kazandiniz.Mimar Selim.08504737347 B169 diye bir mesaj.gönderen DEKOR AJANS BU MESAJ GELİNCE HZ.GOOGLE YAZAYIM KİMDİR NEDİR DEDİM BU SİTE CIKTI BENDE GELEN MESAJI AYNEN YAZIP SAYFANIZDA PAYLAŞAYIM DEDİM.ŞİMDİ ARAYACAĞIM NUMARAYI BAKALIM NE ÇIKACAK PİYANGODAN.SEVGİ VE SAYGILAR.

  • 44 gün önce

    Banada selim beyden mj geldi aradilar para 259 tl gonderin diye

  • 55 gün önce

    benide aradılar 269 tl notere verecekmişim bayram del seyran del eniştem beni niye öptü hesabı allah bunları ıslah etsin

  • 49 gün önce

    NE DİYE MESAJ GELDİ ARKADAŞLAR

  • 49 gün önce

    evet bana 3 defa mesaj geliyor

  • 56 gün önce

    08503403738 NOLU SELİM EVİ ONAYLADI .HANGİ EV HANGİ SEMT HANGİMAH YOK NOTER 269 TL CUKKA ARKADAŞLAR HEMEN LOKMA OLMAYIN BU SREFSİZLER İNSANLARI ÇOK KOLAY KANDIRIYORLAR DİKKAT EDİNİZ ARATIRINIZ

  • 58 gün önce

    ÇOK GÜZEL PROGRAM YARIN EVİMİ YAPICAKLAR

  • 2 ay önce

    20.01.2017 tarihinde 08503403738 numaralı telefondan banada ücretsiz ev yenileme hakkı uygun görülmüş ve onaylanmıştır fırsat mimar selim diye ihtiyacımız olduğu halde herhangi bir başvurum olmadığından itibar edip geri dönmedim

  • 2 ay önce

    ÇOK SEKSİ ÇOK FANTESTİK PROGRAM

  • 2 ay önce

    Arkadaşlar neden bimerde şikayetçi olmuyorsunuz.Ayrıca adı geçen Mimar Sinan neden kamuya açıllama yapmatıp suçlu durumuna düşüyor.

  • 2 ay önce

    Bu *** beni de 2 kere aramışlar...

  • 2 ay önce

    Aynı mesaj bizede geldi yardım edeceğiniz insanlardan niye para alırlar ki.. 😡😡😡😡

  • 2 ay önce

    Banada mesaj gönderdi dolandırıcılar maşallah yani bide mimar selim

  • 2 ay önce

    08503403738 de aynı yerin numarasi Sahtekarlık inanmayın. ..

  • 2 ay önce

    Dolandirici sakin ha kanmayin. Dekorajans olarak.

  • 2 ay önce

    Bana şimdi mesaj geldi tabi yermiyim hemen internette soruşturdum sahtekarları..

  • 2 ay önce

    Beni 0850 340 3839 numara ile aradılar 269 tl. Istiyorum. Mimar selimbey Ev yenileyrcekmiş.

  • 2 ay önce

    12ocak perşembe günü mesaj 13 ocak cuma günü telefon 14 ocak cumartesi günü telefon ve evrak gönderim

  • 2 ay önce

    Ayni mesajdan banada geldi bende aradim 2gun sonra aricaz bekleyin dexiler 269 tl ucreti varmis evraklar gelince sonra-...bi *** cikarmi

  • 2 ay önce

    Benide aradım 269 tl.istiyorlar noter onaylı Bende gelecek miş ama içinmde şüphe var.belgeyi almak istemiyorum

  • 2 ay önce

    Hala bekliyom gel artık selim gel. Kış bile geçti sen gelmedin

  • 2 ay önce

    ben aradım nedır ne degldır dıe ev adres ıstedıler..ve onaylıyormusunuz dedıler onaylıyorum dedım para talep etmıyoruz dedıler...aceba onaylıyorum kelımesının altında bı sozlesşme onaylaması falan cıkarmı sızce

  • 2 ay önce

    Arkadaşlar bizede mesaj geldi aynı şekilde bizde aradık 3 gün içinde arayacağız dediler bence bu olaya mimar selim el atmalı dolandırıcılar

  • 2 ay önce

    Beni aradilar iki odanizi yapcaz diye iki üç gün çinde arkadaşlar dönecek diye

  • 2 ay önce

    Biraz önce bizede aynı mesaj geldi biz aradık bunlar dolandırıcı bizi üç gün sonra arayacaklarmis yani bizi dolandiracaklar sakın kimse inanmasin bunlar sahtekar

 1  .Sayfa  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları

  • 08504737336SN; AHMET CELiK Bolge calismasinda eviniz uygun gorulmus ve ONAYLANMISTIR.Evinizi ucretsiz yenileme firsati kazandiniz.Mimar Selim.08503403738 B357 Gelen mesaj budur salaklar adımıda bilmiyor inanmayın arkadaşalr
  • 08504737142arkadaşımı aradılar aynı bu numara ve sonu 44 olan sabit 212'li numaradan. kargo ödemsi olan 650 tlk den şüphelendim ve araştırdım dolandırıcı oldklarını anladım muhtemelenb içeirdin bunlara bu bilgileri satın birileri var. şiklayetçiyim
  • 0850473749308504737092 ben de arandım kimlik bilgimi verdim kimliğimi kullanarak yapaçakları işlemden sorumlu değilim bu telefon numarası sorumludur
  • 08504737077Beni aradilar 650 istediler evraklar yoldaymis almayacağim savciliğa şikayet etcem 0212 998 05 44 beni arayan no bu o evrakları kıvırıp onların müsait bi yerine sokacam az kaldi
  • 08504737012EV ŞAHANEDEN HAK KAZANDINIZ FALAN DİYE MESAJ