08508114110 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

8508114110 numaralı taşınabilen sabit hat kurumsal veya bireysel kullanılan bir numaradır. 

0850 811 41 10 nolu hat en son  2.7.2016 tarihinde sorgulanmış, toplamda 51 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 27 adet yorum yapılmıştır.

 1  
  • 11 ay önce

    Benide bugun aradılar 500 tl borcum varmıs odemzsem dosya kapanmazmış odemiyorum dedim elime resmi evrak yollayın madem dedim hic bi sekilde ödeme yapmıycam üyelik falan istemiyorum dedim bagrınca suratıma kapattı sakın bu numaradan yada baska numaradan ararlarsa inanmayın arkadaslar... efor grup adı..

  • 11 ay önce

    Aman kanmayın DOLANDIRICI Bunlar

  • 11 ay önce

    O anası ******** benide aradılar inanmayın profesyonel eşeklerdir arkadaşlar bütün kamu ve tüzel kişilerin tel.adlarına kayıtlı bu analıları aradığın zaman sadece arananlar arasında 1.ci sıradanın hangi kamu ve tüzel kuruluşta böyle birşey var

  • 11 ay önce

    amina kodum evlatlari dolandirici bu serefsizler itibar etmeyin

  • 11 ay önce

    genel müdür yardımcısıymış bunlra itibar etmeyin

  • 11 ay önce

    Bunlarr orospuu cocugu akli sira kandircaklar sen giderken ben donuyodumm kimse inanmasinn kimsee az akilli olun+

  • 11 ay önce

    bu numara benide aradı diyorki 2 yıl önce ücretsiz çekap için aramış kabul etmişim şimdi kullanmadığım için 260 tl ödeyecekmişim işlemi iptal edecekmiş aksi takdirde 1300 tl olarak beni icraya vereceklermiş. kim bu numara bilmiyorum

  • 11 ay önce

    Beni de 04/01/2016' da aradı. Özel Sağlık sigorta yptırmışsın ses kaydın var taahhüt vermişsin bugün borcun günü bitiyor mealinde şeyler söyledi.. Ben bunamadım telefonla hiçbir kişi ve kuruma taahhüt vermem. Prensibimdir dedim.. Bayağı üsterlediler.. Ülen "O" çocuğu sen kimsin beni aldatabilecek !

  • 11 ay önce

    8 tane danışmanlık aradı yatırdım halen de aradılar yav ben 1 tane yaptırdım iptal ettirdim bu neyin nesi..........

  • 11 ay önce

    Orusbu cocugu bunlar inanmayin arkadaslar

  • 11 ay önce

    Buu amina kodumun cocuklarinaa inanmayinn.Bu numaraa kiminn dediklerii icra acilacakk doqru mudur+

  • 11 ay önce

    benide aradılar 1000 tlborcun var yasal işlem yapacaz dediler

  • 11 ay önce

    kesinlikle itibar etmeyin dolandırıcı bunlar daha önce de aradılar beni numarayı engelleyin başka numaradan aramaya devam ediyorlar ne olursa olsun sakın inanmayın

  • 11 ay önce

    ya arkdslar benıde aradıar 2014 den bu zamana 380 tl borc varmı bı aradım 40000 milyon dıyorlar inanmayın

  • 11 ay önce

    Bugun beni de aradilar 440 lira borcunuz var diyeee sonrada size indirim var dediler 370 lira olur dediler

  • 11 ay önce

    Arkadaşlar inanmayın bu tip sahtekarlara...adınıza ait tümü sigorta vs.bilgiler e-devlette kayıtlı itimat etmeyin bu sahtekarlara

  • 11 ay önce

    İnanmayın bu yawşaklara hepsi de dolandırıcı

  • 11 ay önce

    Oxxxxxcocuklari .bunlar kanmayın.devlet halen böyle axxxxxx koyduklarını çökertmeyi beceremiyor

  • 11 ay önce

    AVUKATA VERDİM TELEFONU KONUSMADİ

  • 11 ay önce

    Beni de arıyorlar ama cvp vermedin

  • 11 ay önce

    Bugun benide aradilar daha once de aramislardi esseklik yapip yatirdim para sonradan arastirdim ki dolandiricilara dusmusuz avukatim hocra gelecek diye milleti korkutuyorlar inanmayin zaten bu tur nolar poliste mimlenmis

  • 11 ay önce

    dün benide aradılar 2014te kayıtolmuşşsum ğüya 2015te ücretliymiş iptal ederrsm 260 tl etmessem 370 tl yatırmamı söylediler ne finnas bank ne ğaranti nede denizbankı kabul ediyorlar sadece pptden hesap numarası verip o hesaba para yatıracakmışım

  • 11 ay önce

    Lütfen yorumunuzu yazınız.Arkadaşlar az önce beni aradılar sigorta şirketi falan filan bitmek üzereymiş 380 tl dönerseniz borcunuz bitecekmiş dedi ben ödemiyorum dedim savciyi avukat dedi elinden geleni ardına koyma dedim arkadaşlar bunlara inanmayın sahtekar bunlar dolandırıcılar kanmayın...........

  • 11 ay önce

    Dolandirici bunlar inanmayin arkadaslar

  • 11 ay önce

    08508114110 benide aradı üçmilyar sekizyüz borcum varmış kendını avkat olarak tanıtıyor 800 tle hmen ödersem avkat parasıymış hukuk işlemi yapmayacakmış bende senin de av katının da suleylenin de birsürü laf saydım birdaha arama dedim

  • 11 ay önce

    Beni bugün artılar güya sigorta kapaması varmış para istiyorlar yoksa icraya vereceklerine bunlar dolandırıcı savcila verecek bu numarayı arkadaşlar kimse inanmasin bunlara

  • 11 ay önce

    İnanmayın dolandırıcılar. İnsanları kandırıyorlar. Avukatla icra ile mahkeme ile korkutuyorlar

 1  

08508114110 numarası ile ilgili bilgiler

08508114110 telefon numarası ile ilgili yaşadıklarınızı paylaşın.

Ne amaçla aradığını, kime ait olduğunu, ne sıklıkla aradığını, ne vakit sizi aradığını... ! Her türlü detay bu noktada önemlidir! Benzer problemleri yaşayanlar ,sorunlarını paylaşarak sizlere yardımcı olabilmektedir.

Yapmış olduğunuz bu paylaşımlar sayesinde bu tür aramaları sonlandırabilirsiniz.

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !