4440333 nolu telefon hakkındaki bilgi ve yorumlar

4440333 numaralı sabit hat özel bir kurumun müşteri hizmetlerine atanmış olan servis numarasıdır. 

444 0 333 nolu hat en son  16.1.2017 tarihinde sorgulanmış, toplamda 75 kere görüntülenmiştir. Bu telefon ile ilgili 45 adet yorum yapılmıştır.

 1  .Sayfa  
  • 15 saat önce

    bugün en az 5 defa aradı açıyorum ses yok anlamadım amaç ne olduğunu

  • 3 gün önce

    Bu numarayı aramayı kesiniz...yasal yollara başvurmak zorunda kalacagim

  • 10 gün önce

    benide aradı, müsaitseniz garanti bankası bilmem ne işlemi için bilgi verecekmiş görüşmeler kaydediliyormuş falan dedi, evet buyrun dedim, güvenliğimiz için anne baba adı lazım dedi, ne alaka dedim, alıüstü bilgi vereceksiniz dedim, zırvaladı, bilgi falan istemiyorum dedim, şu şu şu numaradan ulaşabilirsiniz falan filan saçmaladı kapattık, numara kontrolü için google baktım yorumları okudum. sahtekarlık var sanki

  • 13 gün önce

    Bugün iki kere arandim.Acmiyorum.

  • 13 gün önce

    03/01 tarihinde 6 kere aranmisim.Acmiyorum.

  • 24 gün önce

    arıyorlar 2 saniyede kapatıyorlar müşteri hizmetlerini aradım şubelerimize ait numara diyorlar bilgi vermiyorlar.

  • 25 gün önce

    Bugun beni arayip anadolu danismanliktan aldiginiz hizmet sona ermek uzere yenilemek istiyor musunuz dediler oyle bir hizmet almadim hic kullanmadim ucret de odemedim dedim ilk sene ucretsiz ikinci sene icin uyelik acalim mi dediler hayir iptal edelim zaten kullanmamisim dedim ve iptal parasi 370 lira istediler dosya masrafi taahhut bozma diye 2. Yil icin uye olursam ne kadar oderim dedigimde ise 430 lira civari para istediler itiraz ettigimde daha once boyle bir bilgim olmadigini soyledigimde ise ses kaydiniz var dediler peki o zaman ses kaydimi dinlemek istiyorum dedim iste dilekce yazmaniz lazim dediler peki acik adres ve iletisim bilgilerinizi alayim dedim peki yonlendiriyorum dediler ve aninda hat kesildi nedense

  • 25 gün önce

    Simdi aradi kapatti anlamadim nedir yapmak istedikleri

  • 46 gün önce

    sabah yine aradılar hunharca sövdüm. İyi geldi be

  • 54 gün önce

    Benide aradı fuat çamla görüşecekmiş bulursan görüş banane dedim ama bana sanki ziraat bankası denildi çok saçma

  • 2 ay önce

    gece gündüz, bayramda, tatilde, özel günlerde, zaman mekan dinlemeden, telefona cevap verseniz dahi aramaya devam eden terbiyesizler, huzurlarınızda garanti bankası, telefonumda 100 tane entry vardır herhalde, bazı günler 5-6 kez arıyorlar, zavallı bir durum

  • 2 ay önce

    Açınca kapattı. Demek ki bir çeşit kontrol.. hayatta mıyız diye :)

  • 2 ay önce

    şimdi arandım, açtım hemen kapandı. anlamadığım şey bu eğer garanti bankası telefonuysa böyle çaldır kapat yapar mı? bu ne lan, sevgilinin yaptığı 'aklımdasın' çağrıları gibi..

  • 2 ay önce

    BUGÜN tam 13 kere aradılar her aradığında açıyorum kapanıyor nedir bu anlamadım

  • 2 ay önce

    Bugün saat 15 .00 da aradılar Ben tlf.acmadim başında alan kodu yoktu ben bıktım 4.5 lu no.lardan aramaktan açmakta çareyi buldum.bugün arayaninda ne için aradığını merak ediyorum

  • 2 ay önce

    aynen benide arayıp kapatıyolar. Bimere yazdım sonuç ne olur bilemem.Rahatsızlığımı dile getirdim.

  • 2 ay önce

    GARANTİ BANK DEGILMI O NUMARA ???

  • 2 ay önce

    Bela bela başka bişey değil şikayet ettim genede arıyor kapatıyor şerefsiz köpekler.

  • 2 ay önce

    4440333 numaralı telefon Hergün beni 2_3 defa arıyor. Açtığımda bana cevap vermeden kapatılıyor. Bundan çok rahatsız oluyorum.

  • 3 ay önce

    kartımı kapatmıştım tekrar açtırmak için ısrar ediyorlar puan vereceklermiş bide ikidebir benden bilgi istiyorlar tabi vermedim bu ısrar niye bunlar garanti adına dolandırıcılıkmı yapıyorlar anlamadım....

  • 3 ay önce

    Sahtekarların telefonu bir insan on kere aranırmı

  • 3 ay önce

    2 saniye içinde geri kapanıyor

  • 3 ay önce

    ne arayıp duruyonuz lan arıyonuz niyee konuşmuyonuzz hayret yaaa

  • 4 ay önce

    gereksiz adamlar arıyolar konuşamıyorsun sadece çalıyor karşı taraf sanki ben arıyorum kara liste !

  • 4 ay önce

    Aynen öyle arayıp 2 saniye geçmeden hat kapanıydüşüyor yada kapatıyorlar. İlginç

  • 4 ay önce

    yeter artık aramayın beni istemiyorum

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  5 ay önce

    Supheli seyler soruyor. Sordugum soruya cevap vermiyor ev telefonu emeklilik istiyor adimi bilmden ariyolar suphe ustune suphe birakiyor guvenmeyin

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  5 ay önce

    yazııık fakir bu garanti bankası çaldır kapat yapıyo

  • Ekleyen: Ziyaretçi  -  5 ay önce

    Bu nedir ya bankanın parasımı bitti çağrı yapıp duruyor ayıp yaa yeter yani

  • 6 ay önce

    Ev teefonu bu numaradan çaldirilip kapatılıyor

 1  .Sayfa  

Eğer bu sayfada uygunsuz bir içerik mevcut ise linke tıklayınız.

Tel numarasını bildir

DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN TIKLAYIN !

Benzer Telefon Numaraları